Dokle je došao desetljećima spominjan projekt Podravske magistrale zanimalo je nezavisnog vijećnika Tomislava Paljaka na jučerašnjem aktualnom satu Županijske skupštine.
- Osim zbog boljeg povezivanja s Ludbregom i Koprivnicom, zanima me i zato što takvo povezivanje podrazumijeva i rješavanje neodrživog prometnog kolapsa kojima svjedočimo na državnoj cesti koja vodi od Varaždina prema slovenskoj granici, i obrnuto. Državnom cestom koja prolazi kroz Sračinec, Petrijanec i Cesticu dnevno prolazi 20.000 vozila, mahom teškog tereta, a na tom su potezu i tri centralne osnovne škole s oko 1500 učenika. Osim toga, suočavamo se s kilometarskim kolonama svakog radnog dana i nemogućnosti izlaska sa sporednih prometnica na glavnu državnu prometnicu - rekao je vijećnik Paljak.
Župan Anđelko Stričak ustvrdio je kako je 20 posto ukupnog proračuna Hrvatskih cesta namijenjeno je za sjever Hrvatske.
- Nedavno smo otvorili istočnu obilaznicu Grada Novog Marofa, izgrađeni su rotori Motičnjak i Kneginec, u javnoj nabavi su rotori u Gojancu i Hrašćici, a pred potpisivanjem smo ugovora oko izgradnje prve faze brze ceste, dionice od Varaždina do Tužnog. Uz to, projektira se istočna obilaznica, još jedna prometna traka, tako da svjedočimo jednom boomu investicija Hrvatskih cesta. Što se tiče Podravske magistrale, koja bi trebala početi kod Ormoža, još uvijek čekamo dogovor sa Slovencima. Čim se postigne dogovor gdje će se graditi spojni most, lakše će biti definirati. No Hrvatske ceste su u porračunu predvidjele sredstva za izradu studije utjecaja na okoliš i izvedivosti, tako da se i to, možemo reći, pokrenulo - rekao je župan Stričak.