DKOM odbio žalbu; počinje projektiranje podvožnjaka Supilova - Wissertova

VV | 11.1.2024. u 12:40h | Objavljeno u Aktualno

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) odbila je žalbu Zajednice ponuditelja; tvrtki Mobilita Evolva i Projektnog biroa P45 iz Zagreba kao neosnovanu. Riječ je o žalbi na postupak javne nabave koji je Grad Varaždin kao naručitelj objavio još 4. rujna prošle godine radi nabave usluga izrade projektne dokumentacije za izgradnju deniveliranog prolaza ispod pruge i rekonstrukcije dvaju raskrižja na ulici Frana Supila u Varaždinu.

>> Odbijena žalba: Kreće li konačno izrada projektne dokumentacije za rješenje problema "Kučanske rampe"?

U predmetnom postupku javne nabave pristigle su dvije ponude, naručitelj je u postupku pregleda i ocjene ponuda obje ponude ocijenio kao valjane, te je Odlukom o odabiru  kao ekonomski najpovoljniju odabrao ponudu Zajednice ponuditelja Via Plan, Varaždin, Geotech, Rijeka i Granova, Zagreb. Kako je objavljeno, ta će Zajednica izraditi projektnu dokumentaciju u vrijednosti od 446.237,5 eura.

- Nakon odbijanja žalbe od strane DKOM-a stvoreni su svi preduvjeti da se potpiše ugovor i započne projektiranje tog važnog komunalnog i cestovnog projekta kojim će  jugoistočni dio Varaždina biti primjerenom cestom spojen s ostatkom grada te će gužve na postojećem prijelazu preko takozvane „Kućanske rampe“ postati stvar prošlosti - ističu u Gradu Varaždinu, a cijeli je postupak komentirao i gradonačelnik Varaždina Neven Bosilj.

- Bilo je za očekivati da će DKOM donijeti takvu odluku i odbaciti žalbu kao neosnovanu jer smo proveli javnu nabavu sukladno propisanim pravilima. Drago mi je da nakon ove odluke varaždinski Via Plan u suradnji s partnerima može krenuti na posao projektiranja. Rješavanje problema gužvi i čekanja na  „Kućanskoj rampi“, odnosno primjerenog i sigurnog cestovnog spoja jugoistočnog dijela s centrom i ostatkom grada jedan je od najvažnijih strateških ciljeva ove gradske uprave.

O rješenju problema svima znanog kao „Kućanska rampa“ govori se već više od 50 godina. Bilo je raznih ideja i prijedloga, ali nitko nikad nije uspio doći dalje od nas na korak do konačnog rješenja. Drago mi je da smo u suradnji s Hrvatskim željeznicama, Ministarstvom prometa i našim stručnim timom došli do faze projektiranja glavnog projekta te ćemo kao i kod pripreme projekta rješenja drugog velikog problema, onog s balama, i u ovom slučaju poštovati prijedlog struke. Očekujem da ćemo sukladno propisanim uvjetima natječaja u roku od 9 mjeseci od potpisivanja Ugovora imati pred sobom projekt podvožnjaka kojim ćemo i na simboličkoj razini izbrisati ovu razdjelnicu koja je dijelila naš grad. Varaždin je predugo bio podijeljen željezničkom prugom, a ovakvim rješenjem i gradnjom podvožnjaka osigurat ćemo daljnji urbani razvoj ovog dijela grada.