NA MUKAMA Naplatili bi uslugu i za vrijeme kada telefon nije imao?! Foto: Ilustracija/Arhiva VV

NA MUKAMA Naplatili bi uslugu i za vrijeme kada telefon nije imao?!

Ivica Kruhoberec | 16.10.2023. u 17:00h | Objavljeno u Aktualno

Da treba što prije urediti otkup i naplatu potraživanja, odnosno rad agencija specijaliziranih za to, zorno pokazuje slučaj čitatelja koji već mjesecima pokušava riješiti situaciju s teleoperaterom Telemach, usporedno kako Vlada radi na zakonskim prijedlozima koji će, uz ostalo, propisivati način i sadržaj komunikacije s (navodnim) dužnikom.

- Od Svea ekonomi, poduzeća za otkup potraživanja, ovih sam dana dobio obavijest o prijenosu potraživanja na memorandumu na kojem stoji i logotip Telemacha. U njemu, ukratko, stoji da joj je Telemach prenio potraživanje od 215,93 eura, koje bi navodno imao prema meni, kao i da isto potraživanje izvolim podmiriti poduzeću Svea ekonomi, navodi čitatelj.

Unatoč višemjesečnim nastojanjima, čitatelj tvrdi da mu, nije ni danas poznato na temelju čega bi Telemach zahtijevao podmirenje podraživanja od 215,93 eura.
- Kao prvo, nikad nisam sklopio nikakav ugovor s tvrtkom Telemach. Međutim, upoznat sam da je Telemach kupio Optima telekom, čije sam usluge godinama koristio i uredno podmirivao za njih račune sve do rujna prošle godine. Tada sam bio prisiljen otkazati sve usluge zbog nevjerojatne neposlovnosti Optime, koja je kršila ugovor i uzance poslovanja, navodi čitatelj...

Više pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...