Pozivajući se na nedavno objavljeni tekst u Regionalnom tjedniku kako Grad Varaždin i tvrtka Winair zajedno idu u spašavanje varaždinskog aerodroma, HNS-ov Dejan Težak je tijekom jučerašnjeg aktualca sjednice Gradskog vijeća od gradonačelnika Ivana Čehoka zatražio informaciju o kakvoj se konkretno suradnji radi.
- Jesu li točni medijski natpisi? Demantirajte to ili dodatno obrazložite. Zašto je bilo potrebno ulaziti u takav angažman s privatnim poduzećem? - pitao je Težak.
Čehok mu je dobacio kako nije dobro obaviješten te podsjetio kako je najgora stvar na vijeću bila kada je bivši HNS-ov gradonačelnik Goran Habuš svjesno htio tvrtku Varaždin Airport odvesti u stečaj.
- Tadašnji vijećnici Zlatan Avar i Željko Bunić te Željko Cecelja kao odvjetnik spriječili su ga i upozorili da je to kazneno djelo. Zamislite, vijeću je predložio da se Varaždin Airport odvede u stečaj i osnuje nova tvrtka. Inače, za razliku od ostalih tvrtki koje završavaju u stečaju, Varaždin Airport je atipična, odnosno ima više imovine nego dugova. I nema potrebe da se vodi u stečaj. Jedino što smo mogli napraviti je da sjednemo s Winairom, drugim vjerovnikom, i napravimo stečajni plan u skladu s preporukom odvjetnika, stečajnog upravitelja i suda - naveo je Čehok.
Što se tiče imovine tvrtke nad kojom je inače stečajni postupak otvoren u lipnju 2015. godine, dodaje kako je tijekom mandata bivše vlasti i tu bilo kojekakvih radnji.
- Grad zemljište nije kupio svojim sredstvima već sredstvima države, država je dala sredstva za otkup zemljišta i to strogo namjenski, no Grad je ta zemljišta onda prodavao. Odnosno, ukupovao u svoju imovinu pod dug Varaždin Airporta. Najgore što bi nam se dogodilo da je Habušev plan o stečaju uspio jest da državi vraćamo gotovo sedam milijuna kuna jer bismo nenamjenski potrošili sredstva - napomenuo je Čehok dodavši da je zajednički interes da Varaždin Airport ne završi u stečaju.
- Imali smo sreću što su kojekakvi drugi planovi na vrijeme spriječeni zahvaljujući nekolicini vijećnika koji su shvatili o čemu je tu riječ. Po meni, tvrtka Varaždin Airport i dalje treba ostati operater aerodroma te se ne smije dati u privatne ruke i nije se nikad ni razmišljalo o tome da bude u privatnim rukama. Važno je da institucija javne vlasti ima nadzor nad korištenjem piste, odnosno oprerativno-sletnih površina - zaključio je.