Problemi s biciklističkom stazom u Aninoj ulici bila je jedna od glavnih tema Aktualnog sata današnje sjednice Gradskog vijeća te je nekoliko vijećnika pitalo tko je točno projektirao stazu u Aninoj. Osim toga SDP-ov vijećnik Miroslav Marković pitao je što se poduzima s obzirom na učestale krađe bicikala ne samo u gradu nego i u zgradama i dvorištima.
Gradonačelnik Ivan Čehok odgovarajući na pitanje o Aninoj prvo je istaknuo da je sretan grad u kojemu je najveći problem građana jedna biciklistička staza. Također je rekao da su u suradnji s tvrtkom Labos pokušali naći najbolje rješenje za pješačku i biciklističku stazu u spornoj ulici.
- Svjesni smo da širina staze nije dovoljna, ali bi onda 90 % svih biciklističih staza trebalo ukinuti. Što god mi učinili biciklisti će voziti gore po nogostupu. Slično je na potezu od Suda do Autobusnog kolodvora gdje također nema dovoljne širine ali biciklisti paze na pješake i nitko se u nikoga ne zalijeće. Crvenom bojom u Aninoj prvenstveno smo željeli upozoriti automobile koji u rikverc izlaze s parkinga da paze na bicikliste i pješake. Inspekcija je rekla da staza nije dovoljno široka i mi ćemo to maknuti - rekao je Čehok naglasivši da je sličnih staza vidio svugdje po svijetu ali da nitko od toga ne radi cirkus kao u Varaždinu.
- Tisuće je rješenja u svijetu, namjerno staze vode oko drveta da bi biciklisti smanjili brzinu. Inspekcija nije rekla da staza oko bandere nije dobra nego da nemamo dovoljno širine i ako ta staza propadne, ostat će barem staza u jednom smjeru - zaključuje Čehok.
SDP-ov Bruno Ister nije bio zadovoljan odgovorom komentirajući kako se zna da Labos to nije projektirao i da se i dalje ne zna tko je kreator biciklističke staze.
Kad je riječ o učestalim krađama bicikala gradonačelnik je napomenuo da u Gradu postoji ideja o tome da se građanima sufinancira nabava ili ugradnja specijalnih čipova na bicikle kojima bi vlasnici mogli pratiti kretanje ukradenog bicikla.