S radom je počeo najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi www.design-expo.eu Design Expo EU predstavljat će najbolje-od-najboljega u industriji namještaja i uređenju sadašnjih i budućih životnih prostora, unutarnjih i vanjskih. Ovaj najveći virtualni sajam u EU donosi najnovije trendove i proizvode iz industrije namještaja koji će ispuniti očekivanja modernih kupaca. Ciljaju se izlagači iz EU i drugih zemalja svijeta koji će predstavljati novi dizajn, trendove, materijale i namještaj, te tehnologije i usluge koje će imati najveći utjecaj na budućnost suvremenog životnog prostora. Virtualni sajam pokriva sve segmente industrije namještaja kao i one koji su s njom usko povezani: namještaj za unutarnje i vanjske prostore, podne obloge, vrata i prozori, bijela tehnika i kućanski uređaji, dekoracije, madraci, rasvjeta, grijanje, električni uređaji i pribor, komercijalni namještaj (namještaj za opremanje i uređenje hotela, ureda, zračnih luka, trgovina, bolnica, škola, restorana, kafića, tvrtki, državnih institucija i dr. ) kao i dobavljače građevinskih i konstrukcijskih materijala, strojeva, materijala, komponenti, alata i opreme za namještaj, te pružatelje usluga (arhitekti, dizajneri interijera, marketinške usluge, foto&video, bankarske usluge, edukacija i obrazovanje, tiskarske usluge, usluge dostave i sl.).
Virtualni sajam www.design-expo.eu već je privukao značajan broj izlagača, a upiti potencijalnih izlagača svakodnevno dolaze kako iz Europe tako i iz cijelog svijeta.
Sajam će osim izlagačkog dijela imati i edukacijsko-savjetodavnu ulogu kroz stručne besplatne live webinare na kojima će gostovati ugledni stručnjaci iz svijeta arhitekture i uređenja interijera, a objavljivat će se i edukativno-stručni blogovi iz područja interijera/eksterijera i tržišta namještaja.
Svjetska pozornica za mlade stručnjake koji se mogu besplatno predstaviti
Izlagači mogu birati između tri izlagačka paketa. Prvi paket je namijenjen proizvođačima namještaja, dobavljačima materijala, sirovina i opreme, distributerima i trgovcima, drugi pružateljima usluga (arhitekti, dizajneri interijera i sl.) dok je treći paket nazvan FREE ZONA, koja je namijenjena mladim neafirmiranim stručnjacima iz područja arhitekture, product dizajna, uređenja interijera koji se mogu potpuno besplatno predstaviti potencijalnim partnerima iz industrije namještaja. U okviru virtualnog sajma se nalazi i DESIGN ZONA koja je namijenjena izlaganju i prezentiranju dizajnerskih proizvoda iz svih segmenata uređenja vanjskih i unutarnjih životnih prostora.
Digitalizacija industrije namještaja i sajamskih nastupa
Klasični sajmovi su postali preskupi i neučinkoviti, a uslijed globalne pandemije COVID-19, svi veliki sajmovi u industriji namještaja su otkazani, a mnoge tvrtke traže načine na koje će doći do novih poslovnih partnera/kupaca. Zato je nastala digitalna platforma Design-Expo.eu.
Prednosti Design Expo platforme u odnosu na klasične sajmove:
Virtualni sajam je stalan – traje cijelu godinu (24/7/365)
Promocija izlagača i njihovih proizvoda/usluga u EU i ostatku svijeta na najučinkovitiji način
Ušteda na putnim troškovima, visokim naknadama za zakup izlagačkog prostora, smještaju, transportu i drugim poslovnim troškovima
Jednostavan i učinkovit način povezivanja s tvrtkama iz industrije namještaja kroz širenje vlastite poslovne i korisničke mreže
Primjena suvremenih digitalnih alata za što uspješniji sajamski nastup i rezultate:
direktan kontakt posjetitelja s izlagačem putem live chata, kontakt obrazaca, e-maila
svaki proizvod može biti prezentiran fotografijama visoke rezolucije, videom, opisom te imati izravan link na web stranicu izlagača
alat za dogovaranje sastanaka (posjetitelji virtualnog štanda mogu poslati upit izlagaču s prijedlogom termina za sastanak)
posjetitelji mogu pristupiti sajmu i štandovima 24/7/365 potpuno besplatno i bez registracije
izlagači mogu uređivati i mijenjati svoj izlagački štand kad god i koliko god puta žele
distribucija digitalnih kataloga/brošura/letaka
discount kuponi kojima proizvođači i trgovci mogu doći do krajnjih kupaca – izlagači mogu definirati visinu popusta za svaki izloženi proizvod/kolekciju/grupu proizvoda, količinu kupona koje žele podijeliti, trajanje kupona, mogu definirati gdje se kuponi mogu iskoristiti – na svim maloprodajnim lokacijama ili nekoj određenoj lokaciji, ili na web trgovini
dodatna promocija proizvoda i izlagača putem digitalnog marketinga na EU tržištu
Mjerenje uspješnosti sajamskog nastupa
Digitalno okruženje Design Expo platforme pruža izvrsno sajamsko iskustvo s mjerljivim rezultatima. Izlagači imaju detaljnu analitiku posjećenosti svog virtualnog štanda u stvarnom vremenu - koliko je ljudi posjetilo štand, iz kojih država dolaze, koliko su se zadržavali na štandu, koje su proizvode pregledavali. Analitički prikaz je vrlo jednostavan i „user friendly“ tako da će izlagač u trenu znati sve najvažnije informacije o posjećenosti štanda i profilu posjetitelja.
„Radeći u industriji namještaja kao direktor marketinga jedne od većih grupacija u industriji namještaja u regiji, imao sam prilike sudjelovati na brojnim svjetskim sajmovima gdje sam uočio nedostatke postojećih sajamskih poslovnih modela, ali i prilike koje u tom smjeru pruža digitalna tehnologija. Kao odgovor je nastala ideja Design Expo jer digitalizacija pokreće nove poslovne modele za sve industrije, uključujući industriju namještaja i uređenja interijera. Naročito je to važno na sajmovima, jer digitalna transformacija dramatično utječe na načine izlaganja i prezentacije proizvoda te uspostavu i razvoj poslovnih odnosa. Kombinacija digitalnog i fizičkog svijeta smjer je koji vidim kao budućnost sajmova. Upotrebom digitalnih rješenja uklanjamo geografske barijere i činimo sajmove dostupne svima, kako malim tako i velikim tvrtkama, pod istim uvjetima. Ako želite proširiti svoje poslovanje na lokalnoj ili globalnoj razini, Digital Expo je tu da vam pomogne u postizanju tog cilja. Aktivno koristimo digitalni marketing na području cijele Europe kako bismo izlagačima osigurali kvalitetnu promociju te kako bismo na virtualni sajam doveli što više ciljanih posjetitelja“, izjavio je Slavko Gazić, pokretač virtualnog sajma Design-Expo.EU.
Jedan od izlagača na virtualnom sajmu Design Expo EU je i hrvatska tvrtka Ancona Grupa, poznati proizvođač i izvoznik namještaja na zahtjevno EU tržište. Ancona Grupa više od 70% prihoda ostvaruje upravo od izvoza. „S obzirom da smo orijentirani na izvoz, prije svega na tržište zapadne Europe na kojemu su naši proizvodi prepoznati po visokoj kvaliteti i modernom i jedinstvenom dizajnu, odlučili smo sudjelovati na virtualnom sajmu te se na digitalnoj platformi predstaviti ciljanim tržištima i potencijalnim poslovnim partnerima i kupcima. Budući da zbog pandemije nema klasičnih sajmova namještaja smatramo da je ovakav način prezentacije naše tvrtke i proizvodnog asortimana koristan te da će donijeti dobre rezultate“, rekao je gospodin Markica Stanušić, direktor tvrtke Ancona Grupa.