Cjeloživotno obrazovanje ima ključnu ulogu u razvoju zajednice i pojedinca te je temelj kvalitete života. Učenje nikada ne prestaje, odvija se u formalnim i neformalnim oblicima i preduvjet je za snalaženje u dinamičnom i nepredvidljivom tržištu rada i života općenito, a fleksibilnost i brzina prilagodbe obrazovnih ustanova i pojedinca osnova su za uspjeh.
POU Varaždin organizira Tjedan cjeloživotnog učenja, a zbog ograničenog broja polaznika na radionicama, zainteresirane mole da se prijave putem online obrasca koji su dostupni OVDJE. Radionice će se održati za poduzetnike i za nastavnike.
EU i domaći fondovi za male i srednje poduzetnike
Radionica za poduzetnike EU i domaći fondovi za male i srednje poduzetnike održat će se 18. i 21. travnja od 17 do 20 sati (Hallerova 1, Varaždin).
Uvod u EU fondove - kako, zašto, otkuda, koji su ciljevi i svrha EU projekata (3 sata)
18. travnja, 17-20 sati
Primjeri projekata u RH u različitim područjima
Primjeri projekata na kojima smo radili uz konkretne situacije koje su se javljale tijekom prijave i provedbe
Praktični rad (3 sata)
21. travnja, 17-20 sati
Izrada analiza koje prethodni izradi projektne prijave (SWOT, stablo problema, stablo ciljeva, analiza rizika, analiza opcija)
Popunjavanje projektne prijave uz primjere - u sustavu fondovi.gov.hr
Rad s učenicima s teškoćama u razvoju i učenicima s poremećajima iz spektra autizma u redovnom odgojno-obrazovnom sustavu
Radionica za nastavnike Rad s učenicima s teškoćama u razvoju i učenicima s poremećajima iz spektra autizma u redovnom odgojno-obrazovnom sustavu održat će se 17. i 19. travnja od 17 do 20 sati (Hallerova 1, Varaždin).
Program:
- Uvod: Razgovor sa sudionicima o tome kakve vrste teškoća poznaju, s čim su se dosada susreli i znaju li nešto više o učenicima s teškoćama.
- Prezentacija o vrstama teškoća u redovnom odgojno-obrazovnom sustavu te načinima prilagodbe metoda, sredstava i načina rada za učenike s navedenim i opisanim teškoćama.
- Praktičan rad: Sudionici će biti podijeljeni u grupe te će svaka grupa dobiti ,,slučaj“- opis učenika s određenim teškoćama te će dobiti tablicu u koju će trebati opisati i osmisliti prilagodbe za učenika u konkretnom primjeru u odgojno-obrazovnom radu.
19. travnja, 17-20 sati
- Uvod: Razgovor sa sudionicima o tome jesu li se dosad susreli s djecom s PSA i jesu li radili s njima. Ako jesu, s kakvim su se izazovima u radu susreli.
- Prezentacija na navedenu temu interaktivnog tipa s diskusijom i uključivanjem sudionika kroz pitanja i odgovore.
- Radionički dio
Sudionici su podijeljeni u grupe te svaka grupa dobiva primjer jednog učenika s PSA ali s različitim pridruženim teškoćama i jedan od predmeta koji se predaju u nižim razredima OŠ. Zadatak je navesti i opisati prilagodbe za učenika u navedenom predmetu (metode, sredstva rada i okolina).
Evaluacija radionice kroz anketu.