Loctite Hrvatska udružio se s udrugom „Zasadi stablo, ne budi panj!“ i time podržao 4. nacionalnu sadnju stabala u Hrvatskoj. Sadnja stabala posljednji je u nizu održivih koraka kampanje „Reci DA za Loctite“. Sa sloganom „2. prilika" Loctite je podsjetio potrošače da svoje omiljene predmete ne trebaju prebrzo baciti i zamijeniti novima, već ih je moguće održati na životu popravljanjem ili krpanjem.
Koordinatorica projekta i brend menadžerica u Henkelu, Anja Uranjek, izjavila je: „Iskreno zahvaljujemo svim potrošačima koji su svojim predmetima već dali drugu priliku s Loctite ljepilom i sudjelovali u Loctite natječaju. Kao što je obećano, Loctite će posaditi jedno stablo za svaki projekt prijavljen na natječaj.
Kako bismo još više doprinijeli očuvanju okoliša, kroz kampanju smo željeli zasaditi više stabala od broja prijavljenih projekata, stoga smo tražili dugoročniju suradnju s partnerom koji se cjelovito bavi tom problematikom. Odlučili smo podržati jedan zanimljiv projekt, a riječ je o udruzi "Zasadi stablo, ne budi panj" koja je u Hrvatskoj aktivna već četiri godine, a čija vizija ima iznimno ambiciozne ciljeve revitalizacije urbanih zelenih površina te smanjenje posljedica globalnog zagrijavanja. U svom djelovanju najviše su usmjereni na škole i vrtiće za koje, uz sve što je potrebno za sadnju stabala, organiziraju i vrlo zanimljive i interaktivne edukacije. Tako ustrajno podižu svijest stanovništva, posebice naših najmlađih, o problemima zaštite okoliša i odgovornosti prema okolišu, a pružaju i praktične savjete za uzgoj voćaka te šumskog i ukrasnog stabala. Ponosni smo što ćemo u suradnji s udrugom "Zasadi stablo, ne budi panj!" ispuniti više od obećanog i zasaditi ukupno 500 stabala u Hrvatskoj! „
Nedavno smo se uključili u sadnju drveća u Osnovnoj školi Klenovnik, zajedno smo zasukali rukave i između ostalog se pobrinuli za najzeleniju učionicu na otvorenom u kojoj će učenici uskoro moći uživati u plodovima vlastitog rada i počastiti se slatkim smokvama tijekom nastave. Zajedno i „stablo po stablo“ osigurat ćemo veću zaštitu od klimatskih promjena i čišći zrak u blizini vrtića, škola i na javnim površinama u urbanim sredinama!
O tvrtki Henkel
Henkel djeluje na globalnoj razini uz dobro uravnotežen i raznolik portfelj proizvoda. Zahvaljujući snažnim robnim markama, inovacijama i tehnologijama, tvrtka sa svoje tri poslovne jedinice zauzima vodeće položaje u industriji i maloprodaji. Henkelova poslovna jedinica Ljepila i tehnologije svjetski je predvodnik na tržištu ljepila – u svim industrijskim segmentima diljem svijeta. U poslovnim jedinicama Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu te Beauty Care, Henkel zauzima vodeći položaj na brojnim tržištima i kategorijama diljem svijeta. Od svojeg osnutka 1876. godine Henkel broji više od 140 godina uspjeha. U 2021. godini tvrtke je izvijestila o prodaji u vrijednosti više od 20 milijardi eura i prilagođenoj operativnoj dobiti od više od 2,7 milijarde eura. Henkel zapošljava više od 52 000 ljudi diljem svijeta – strastven i iznimno raznolik tim, ujedinjen snažnom kulturom društva, zajedničkom svrhom stvaranja održive vrijednosti i zajedničkim vrijednostima. Kao priznati predvodnik u području održivosti, Henkel zauzima najviši položaj na mnogim međunarodnim pokazateljima i ljestvicama. Henkelove povlaštene dionice upisane su u njemački burzovni indeks DAX.