-Ana je najbolji primjer koliko uspješno djevojka iz susjedstva može postati zvijezda jedne velike modne priče. Spoj je to ljepote iznutra i izvana - kazala je Alenka Cigrovski, voditeljica marketinga u centru Lumini.
Naime, Ana Šegović zablistala je na snimanju jesenske kampanje za Lumini shopping centar. Riječ je o djevojci koja je proljetos pobijedila na natječaju za Lumini lice, a inače radi kao osobna asistentica u Društvu distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih invalida grada Varaždina.
Pred objektivom Matee Smolčić i u stylinzima Roberte Grgičević mlada se Varaždinka uspješno transformirala u skladu s najnovijim modnim trendovima.
Među najpoželjnijim su komadima sezone jakna bomberica, majice koje otkrivaju ramena, plisirane suknje te bluze i haljine s uzorkom cvijeća. Uz klasične crnu, sivu i smeđu kolekcije za jesen/zimu 2016./2017. i na modnom pladnju donose raskošne boje plodova jeseni – bordo crvenu te ljubičastu. Te se boje iz ženskih preslikavaju i na muške kolekcije što će razveseliti sve parove koji vole modnu usklađenost.
Novom kampanjom shopping centar Lumini podsjeća i na velik izbor modnih brendova koje možete pronaći u tom najvećem trgovačkom centru u sjeverozapadnoj Hrvatskoj. Među njima su H&M, New Yorker, C&A, United Colors of Benetton, s. Oliver i Tom Tailor. Ponudu obuće zaokružuju Deichmann i Planet Obuća, a velik izbor dječjih stvari nudi Baby Center.
Sve koji žele pomnije proučiti ponudu centra Lumini, na njegovim mrežnim stranicama očekuje najnoviji Lumini magazin.