Od ove godine, točnije tijekom obilježavanja Dana općine Veliki Bukovec u listopadu, po prvi put dodijelit će se nagrade i priznanja istaknutim pojedincima te pravnim osobama za osobite zasluge i uspjehe.
Odluku o tome donijelo je Općinsko vijeće na sjednici održanoj u ponedjeljak.
Kako je istaknuo načelnik Općine Franjo Vrbanić javna priznanja iskaz su javne pohvale, počasti i zahvalnosti.
- Javna priznanja dodjeljivat će se domaćim i stranim fizičkim i pravnim osobama, udrugama, organizacijama, jedinicama lokalne samouprave i uprave, ustanovama, trgovačkim društvima i vjerskim zajednicama, za uspjehe u radu i djelovanju kojima doprinose razvoju i ugledu Općine Veliki Bukovec u zemlji i svijetu - pojasnio je načelnik.
Vijeće je donijelo odluku prema kojoj će se javna priznanja dodjeljivati u nekoliko kategorija. Osim priznanja Počasni građanin Općine Veliki Bukovec, dodijelit će se Nagrada, Zlatna plaketa te Zahvalnice Općine Veliki Bukovec.
Uz odluku o javnim priznanjima, vijećnici su jednoglasno donijeli i odluku o sufinanciranju produženog boravka u OŠ Veliki Bukovec za učenike od prvog do četvrtog razreda za školsku godinu 2023./2024. Sredstva za tu namjenu osigurana su u općinskom proračunu.
Donesena je i odluka o raspisivanju javnog natječaja za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države na području Općine Veliki Bukovec, a koje je Programom raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske predviđeno za povrat.
- Zemljište koje je predmet javnog natječaja za zakup daje se na rok od pet godina, s mogućnošću produljenja za isto razdoblje - objasnio je između ostalog načelnik Vrbanić dodajući da od objave natječaja na mrežnim stranicama Općine kreće rok od 30 dana za prijavu.
Napominje i da maksimalna površina koja se može dati u zakup pojedinoj fizičkoj ili pravnoj osobi iznosi 11 hektara. U tu površinu uračunavaju se sve površine poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države koje pojedina fizička ili pravna osoba i s njom povezane fizičke i pravne osobe koriste na području te jedinice lokalne samouprave. Sveukupna površina u natječaju za zakup na rok od 5 godina iznosi nešto više od 54 ha.
Vijeće je potvrdilo i odluku o zajedničkom obavljanju poslova javne nabave i poslove pripreme i provedbe razvojnih projekata s gradom Ludbregom te općinama Martijanec, Sveti Đurđ i Mali Bukovec. Inače, Grad Ludbreg i spomenute općine već od ranije obavljaju neke zajedničke poslove i sada se ta suradnja, prije svega zbog dosadašnjih pozitivnih iskustva, proširuje.
- Grad Ludbreg raspolaže potrebnim kapacitetima za obavljanje navedenih poslova i moguća je organizacija zajedničkog obavljanja poslova s ostalim općinama koje su spomenute u odluci. Zbog velikog broja natječaja i poziva za sufinanciranje razvojnih projekata u proteklom razdoblju, ali i najavama za razdoblje do 2027.godine, pokazalo se da su ta radna mjesta nedovoljno zastupljena i popunjena u našim općinama. Zbog bogatog iskustva u ovom području, Grad Ludbreg može prenijeti svoja znanja i usluge i drugim jedinicama lokalne samouprave - pojasnio je Vrbanić te dodao da kada je riječ o poslovima javne nabave, Grad Ludbreg također ima službenike koji imaju
propisane certifikate za te poslove.
- Na ovaj način lakše ćemo svi zajedno pripremati projekte, osigurati sredstva iz fondova EU te s nacionalne razine, ali i efikasnije provoditi postupke javne nabave - zaključio je načelnik Vrbanić dodajući da se ovdje radi o funkcionalnom spajanju obavljanja pojedinih poslova što je pozitivno ocijenjeno s nacionalne razine.
Vijećnici su donijeli i odluku o odabiru, odnosno dodjeli koncesije tvrtki koja će u slijedećih pet godina obavljati dimnjačarske poslove na području Općine. Riječ je o varaždinskoj tvrtki Caminus.