Ludbreg: Postavljamo nove standarde transparentnosti i digitalizacije u Hrvatskoj

vv | 21.8.2024. u 17:45h | Objavljeno u Našim krajem

Grad Ludbreg postao je prvi grad u Hrvatskoj koji uvodi potpunu transparentnost kroz platformu e-Projekti. Ova inovativna platforma omogućava građanima jednostavan i jasan uvid u sve projekte koje grad provodi, uključujući detalje o napretku, financijama te ostalim relevantnim informacijama. Građani sada mogu u svakom trenutku pratiti rad gradske uprave putem poveznice.

- U sklopu velikog projekt digitalizacije javne uprave jedan od elemenata je i transparentnost za koju već godinama od Ministarstva financija dobivamo najvišu ocjenu. Ovom novom platformom otvoreni grad sve što smo godinama radili je stavljeno na jedno mjesto. Olakšana je komunikacija s gradskom upravom pa tako sada naši sugrađani imaju dodatnu mogućnost postavljati upite te slati zahtjev bez da osobno dolaze – rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić.

Dodaje kako su posebno ponosni što kroz platformu svi mogu na dnevnoj bazi vidjeti u kojoj su fazi projekti. 

- Brojni koraci iza projekata našim sugrađanima ostaju nevidljivi, a sada je to sve prikazano od ideje pa do same finalizacije. Svaki projekt iziskuje puno pažnje kroz sve segmente koji se prolaze – objašnjava gradonačelnik.

Osim uvođenja e-Projekata, Grad Ludbreg poduzima dodatne korake ka digitalizaciji i olakšavanju pristupa uslugama građanima. Sada, putem sustava e-Građani, građani mogu podnijeti niz zahtjeva bez potrebe za dolaskom u gradsku upravu. Ova usluga obuhvaća:

  • Zahtjev za izdavanje rješenja za prodaju ili izlaganje na javnoj površini
  • Zahtjev za izdavanje rješenja za prodaju na privatnoj površini
  • Zahtjev za pristup informacijama
  • Zahtjev za dodjelu učeničkih ili studentskih stipendija
  • Zahtjev za korištenje vatrogasnih ili društvenih domova
  • Zahtjev za dopunu ili ispravak informacija
  • Zahtjev za izvod iz prostorno planske dokumentacije
  • Zahtjev za izdavanje potvrde o statusu i namjeni zemljišta
  • Zahtjev za davanje suglasnosti za prekop, odnosno zauzimanje nerazvrstane ceste ili zaštitnog pojasa

Ovaj sustav dodatno olakšava komunikaciju građana s gradskom upravom, omogućujući brže i jednostavnije rješavanje administrativnih postupaka.

- Digitalizacija grada je ključna za modernizaciju naših usluga. Naš cilj je omogućiti građanima brži, jednostavniji i transparentniji pristup svim informacijama i uslugama koje pružamo. Nadam se da ćemo ostati predvodnik u transparentnosti, ali i u provedbi europskih projekata - dodao je gradonačelnik.