Izdana građevinska dozvola: Kreću radovi na izgradnji novomarofske istočne obilaznice

J.Š./Varaždinske vijesti | 26.11.2020. u 15:25h | Objavljeno u Našim krajem

San građana Novog Marofa koji sanjaju više od 30 godina počinje se ostvarivati. Naime, ovih je dana izdana građevinska dozvola za izgradnju novomarofske istočne obilaznice te je gradonačelnik Novog Marofa, Siniša Jenkač najavio kako kreću radovi na njezinoj izgradnji.

- 2015. smo godine krenuli ozbiljno s projektom izgradnje obilaznice, a prije godinu i pola imali smo kompletno gotovi projekt dok je ovih dana izdana građevinska dozvola. Tako da možemo najaviti da kreću radovi izgradnje obilaznice koju građani Novog Marofa čekaju od 1987. godine kada je prvi puta najavljeno da će se krenuti s projektiranjem i gradnjom obilaznice. Ogroman je to projekat od ogromnog značaja, ne samo za stanovnike kojima će se poboljšati kvaliteta života nego i za gospodarstvo jer će se na tu obilaznicu vezati mnoge spojne ceste i buduće gospodarske zone – rekao je gradonačelnik Jenkač.

Podsjetimo, istočna obilaznica bit će duga 4486 metara ide od državne ceste D22/D24, odnosno između rotora na južnom ulazu u Novi Marof i ulaska na autocestu do Presečna. Vrijednost cijele investicije je 143 milijuna kuna koje financiraju Hrvatske ceste. Istočna obilaznica imat će šest raskrižja, tri kružna i tri trokraka, te dva mosta preko Bednje.

- Značajno je ne samo ono vidljivo, a to je izmještanje teretnog i tranzitnog prometa iz Novog Marofa, nego i otvaranje doline rijeke Bednje sa zapadne strane obilaznice, koja će se u budućnosti pretvarati u zonu. Također otvaranje zone Oštričko gmanje cestom koju projektiramo, koja se povezuje na obilaznicu i mostom koji ide direktno kroz samu zonu. To su kapitalni projekti za sljedećih 100 godina koji će promijeniti vizuru Novog Marofa – podsjetio je Jenkač.

Izgradnjom istočne obilaznice Novog Marofa omogućit će se zamjenska trasa koja bi razdvojila lokalni i gradski promet od tranzitnog. Tlocrtni i vertikalni elementi trase odabrani su u skladu s projektnom brzinom od 80 km/h, a poprečni profil buduće prometnice sastoji se od jednog kolnika s jednom prometnom trakom za svaki smjer.

Rok za završetak projekta dvije su godine, a projekt istočne obilaznice rade lokalne tvrtke, tvrtka Zagorje gradnja i Colas Hrvatska.

istocna_obilaznica_novi_marof.jpg

Video sadržaj