Na području tri sjeverne hrvatske županije – Varaždinske, Međimurske i Krapinsko-zagorske, upravo državna cesta D35, koja prolazi i kroz Ivanec, ima najveći porast prometa, posebno teretnog. Potvrđuju to i službeni podaci o tomu da je najveća prometna frekvencija na toj cesti kroz Vidovec – čak 18.000 vozila dnevno, dok kroz Ivanec prođe 12.000 vozila.
Takva golema frekvencija ogroman je problem sa stajališta uređenja prometa u gradu Ivancu, ali i sigurnosti. Želeći dobiti stručna i profesionalna rješenja uređenja prometa u uvjetima sve jače frekvencije i teretnih i osobnih vozila, Grad Ivanec je još 2017. godine dao izraditi prometno-prostornu studiju. Njome je obrađena kompletna problematika prometa u Ivancu, a usto su identificirane i kritične točke koje je potrebno riješiti, kao osnova za planiranje razvitka prometne infrastrukture. Studija je nakon toga predana Hrvatskim cestama.
Među više, tada definiranih, kritičnih točaka, Grad Ivanec je, uz sufinanciranje MUP-a, uspio riješiti tek jednu od njih, i to gradnjom rotora na raskrižju obilaznice i Preradovićeve ulice. No, prometno najopterećeniji punkt, a to je veliko semaforsko raskrižje Nazorova - obilaznica, i dalje stoji neriješeno.
Gradnja rotora ovdje nikako da dođe na red, a HC već godinama daju isto obrazloženje: Rotor se još projektira. To je ponukalo Gorana Spasojevića, vijećnika NPS – Za Ivanec, da na Gradskom vijeću aktualizira to pitanje:
- S obzirom na toliku frekvenciju prometa na državnoj cesti kroz Ivanec, zna li se kad je konačno u planu gradnja rotora Nazorova-Kovačićeva (obilaznica), Kovačićeva-Gundulićeva i Malezova-Mihanovićeva? Naime, neshvatljivo nam je da Hrvatske ceste grade rotor u Bednji, gdje dnevno prođe 2.500 vozila, ali ne i u Ivancu, gdje je promet 5 puta gušći?! - kazao je Spasojević.
Batinić: Pomaka nema!
- Na žalost, ne mogu reći ništa pohvalno po pitanju rješavanja kritičnih točaka koja ste spomenuli, jer - pomaka nema. Zadnja informacija je da se još uvijek projektira rotor Nazorova-Kovačićeva (obilaznica), ali da je postupak zastao zbog rješavanja imovinsko-pravnih odnosa. Što se tiče križanja Kovačićeva-Gundulićeva, mi smo pred potpisivanjem tripartitnog ugovora HC, Grad i Kaufland, pri čemu je Kaufland spreman sam isfinancirati rotor. Grad će tu biti uključen po pitanju uređenja Gundulićeve ulice - odgovorio je gradonačelnik Milorad Batinić.
- Nadam se da će se konačno probuditi i Hrvatske ceste po pitanju visoke frekvencije prometa u Ivancu, a što sve samo dodatno potvrđuje koliko je nužna gradnja brze ceste. A zašto se u Bednji gradi, a u Ivancu ne? Pa evo, ostavljam svima na razmišljanje - zaključio je Batinić.