Grad Ivanec nastavlja s projektom modernizacije javne rasvjete na cijelom području grada Ivanca.
Naime, riječ je o projektu vrijednom gotovo 2,8 milijuna eura, a njime je predviđena zamjena svih postojećih svjetiljki novim, energetski učinkovitim LED svjetiljkama.
U utorak 30. srpnja je, nakon provedenog postupka javne nabave za projekt "Poboljšanje energetske učinkovitosti sustava javne rasvjete na području grada Ivanca", sklopljen ugovor vrijedan 2,37 milijuna eura.
Potpisao ga je gradonačelnik grada Ivanca Milorad Batinić s izvođačima, najpovoljnijim ponuditeljima u provedenom postupku javne nabave. Riječ je o zajednici ponuditelja - poduzećima Kolektor Sisteh d.o.o. iz Zagreb i Random d.o.o. iz Solina.
Cilj modernizacije javne rasvjete prije svega su značajne uštede u potrošnji električne energije, a prema procjenama radi se o uštedi od 600.000 kWh godišnje, odnosno za gradski proračun to je godišnja ušteda od 130.000 do 160.000 eura.
Važno je istaknuti kako se provedbom modernizacije rasvjete značajno smanjuju i troškovi održavanja. Također, na postojećoj rasvjeti velik je problem proteklih godina na tržištu pronaći svjetiljke koje odgovaraju trenutno postavljenoj rasvjeti.
Ukupno se planira postaviti oko 4300 novih svjetiljki, a uvest će se i centralni nadzor upravljačkog sustava, kako bi se još dodatno omogućio nadzor i kontrola javne rasvjete, praćenje potrošnje, mogućnost daljinskog upravljanja i sl.
S realizacijom Ugovora o poboljšanju energetske učinkovitosti sustava javne rasvjete na području grada Ivanca kreće se odmah, a rok za izvršenje radova je sedam mjeseci.
Sredstva za provedbu ulaganja Grad Ivanec osigurao je kroz kreditno zaduženje.
Podsjetimo, dosada je u projekt energetski učinkovite javne rasvjete na području grada Ivanca uloženo 378.000 eura.
Zbog energetske krize i značajnog rasta cijena električne energije te nestabilne globalne situacije koja se odražava na tržište energentima, Grad je još 2022. godine krenuo s ulaganjima u novi sustav javne rasvjete, a tada je cjelokupni projekt ujedno i prezentiran.