U prvih šest mjeseci ove godine prohodi proračuna Grada Novog Marofa ostvareni su na razini od 31,6 milijuna kuna, dok su rashodi na razini od 20,7 milijuna kuna, a ostvareni višak je 10,9 milijuna kuna, podaci su iz polugodišnjeg izvješća koje je prihvaćeno na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća. Prihvaćen je i izvještaj o izvršenju Plana razvojnih programa za prvo polugodište. Među ostalim, realizirane su 924 tisuće kuna za izgradnju i proširenje javne rasvjete, 2,6 milijuna kuna za izgradnju i uređenje cesta te 4,3 milijuna kuna za rekonstrukciju i dogradnju Dječjeg vrtića u Novom Marofu.
Vijećnici su donijeli odluku i o produljenju važenja Strategije razvoja Grada Novog Marofa za razdoblje 2015.-2020. do donošenja i stupanja na snagu novog srednjoročnog akta strateškog planiranja Grada Novog Marofa, a najkasnije do 31. prosinca 2021. godine.
Za gospodarski razvoj Novog Marofa donijete su i dvije odluke o osnivanju poduzetničkih zona – jedna je „Možđenec jug“ s proizvodnom namjenom na površini 7,23 ha, a druga „Oštrice – Ključ“ također proizvodne namjene na površini 6,4 ha.
Na dnevnom se redu našla i odluka o davanju suglasnosti za provedbu ulaganja unutar Tipa Operacije 2.1.1. Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti, ostalu povezanu infrastrukturu te turističku infrastrukturu LRS LAG-a „Prigorje-Zagorje“. Na ovaj natječaj planira se prijaviti rekonstrukcija Društvenog doma u Gornjem Makojišću.
Gradonačelnik Novog Marofa Siniša Jenkač podsjetio je da dosadašnju obnovu društvenih domova naglasivši da su to vrijedne investicije jer je važno ulagati u društvene prostore koji postaju mjesta okupljališta mještana i centar društvenog života jednog naselja. Dodao je da je cilj za sve mještane Novog Marofa, bez obzira žive li u centru ili okolnim dijelovima grada, osigurati podjednake uvjete života.
Prihvaćen je i prijedlog gradonačelnika o kratkoročnom zaduženju Grada Novog Marofa u Zagrebačkoj banci d.d. Varaždin za održavanje likvidnosti u 2020. i 2021. godini. Riječ je o okvirnom kreditu po poslovnom računu u iznosu od 2 milijuna kuna koji će se realizirati ukoliko bude potrebe.