Teodor Goričanec avionom prisilno sletio na autocestu, zahvaljujući iskustvu nema ozlijeđenih Foto: Dnevnik.hr

Teodor Goričanec avionom prisilno sletio na autocestu, zahvaljujući iskustvu nema ozlijeđenih

VV / Dnevnik.hr | 17.8.2019. u 19:31h | Objavljeno u Društvo

Nesvakidašnji prizor danas su vidjeli vozači na autocesti Zagreb-Rijeka. Pilot zrakoplova tipa Cessna zbog tehničkih poteškoća bio je prisiljen sletjeti na autocestu. U tom trenutku s njim je bila polaznica pilotske škole, a letjeli su prema Rijeci, piše dnevnik.hr.

Na svu sreću, promet na dijelu autoceste kod Ravne Gore u tom trenutku nije bio gust. Zahvaljujući iskustvu i smirenosti pilota koji ima oko 1000 sati naleta nitko nije ozlijeđen. Na teren su izašli vatrogasci, policija i istražitelji.

Zbog nesreće, promet autocestom se odvijao jednim trakom uz zastoje, a nakon rastavljanja, avion će ga odvesti na Lučko gdje će motor pregledati istražitelji.

– Ja sam samo želio jednu stvar, da je kolegica koja je na školovanju cijela, bez ozljeda. Razmišljao sam samo o tome da nekoga ne ozlijedim na autocesti, da nemam nekog na duši kasnije i da nam se avion prilikom dodira i slijetanja ne zapali - odgovorio je pilot Teodor Goričanec na pitanje o tome što mu je u trenucima slijetanja prolazilo kroz glavu.

Goričanec je Čakovčanin koji živi u Varaždinu, mnogima na ovom području poznat kao bivši snimatelj HRT-a, a sada je instruktor letenja.

- Letjeli smo s aerodroma Lučko prema Rijeci. U 55. minuti leta motor je počeo gubiti snagu. Pokušavali smo se održavati na toj visni, ali nismo uspjeli. Morali smo tražiti prinudni teren za slijetanje. Imao sam dvije opcije – teren koji mi je nepoznat, ali se činio ravan ili autocestu. Odlučio sam se ipak za autocestu što je bilo teško jer je danas gust promet. Pokušavao sam mirno i staloženo naći neku rupu između vozila koji su se kretali autocestom. Morao sam se teškom mukom dovući i sletjeti prije velikog semafora. S druge strane je bio dalekovod, pa bi takvo slijetanje imalo svoje posljedice - rekao je Goričanec.