Organizatori Forestlanda osmislili vlastiti sustav prodaje ulaznica: otkud ideja i kako to funkcionira?

Napisao/la: Ivica Kruhoberec -
Organizatori Forestlanda osmislili vlastiti sustav prodaje ulaznica: otkud ideja i kako to funkcionira? Foto: Ilustracija/Arhiva VV

Sedmi festival Forestland održat će se od 19. do 21. srpnja u Međimurju, na kojem će u 48 sati na tri pozornice nastupit će 53 izvođača.
- Prve dvije godine festival Forestland bio je besplatan, nije bilo ulaznica i događaj je bio znatno manji. Već naredne godine festival je bio u trajanju od tri dana, da bi u 2016., 2017. i 2018. on trajao dva dana. Uvođenjem više dana trajanja, dolaskom većih imena morali smo osmisliti i odrediti cijene, uvjete, kategorije, ali i način prodaje ulaznica. To nam je otvorilo jedan novi, drukčiji svijet - navodi Krešimir Biškup, glasnogovornik festivala.

Organizacija od 365 dana

Organizacija događaja sama po sebi je kompleksna stvar. Osmišljavanje koncepta do samih aktivnosti uoči, za vrijeme i nakon događaja, pa do izgradnje, provođenja i trajanja festivala najčešće traje 365 dana, a jedna od aktivnosti koje su bile e izazov jest sustav prodaje ulaznica.
- Sam koncept ulaznica do početka prodaje treba kompletno osmisliti. Ako se zbog nepažnje, ili nemara dogodi greška, ili napravimo krivi korak u planiranju to postaje komunikacijski problem za rješavanje. Kroz razne naknade i troškove ulaznice preko postojećih servisa bile su visoke, odnosno komplicirane za održavanje. Svaka izmjena, obračun, kontrola i nadzor iziskivalo je puno vremena i snage za rješavanje problema, uz visoke naknade pružatelju usluga. Već 2016. godine odlučili smo osmisliti vlastiti sustav i tako je nastao www.ticket2go.hr - istaknuo je Biškup.
Krajem festivalske sezone 2015. krenulo se u osmišljavanje vlastitog sustava i web shop servisa za prodaju ulaznica. U nekoliko mjeseci nastao je Ticket2go.hr, novi koncept za prodaju ulaznica i rezervacija za koncerte, sportske događaje, kulturne priredbe i ostale javne i privatne događaje.
U samo nešto više od tri godine, ticket2go.hr je iz koncepta i male aplikacije postao servis koji koriste najveći događaji na sjeveru Hrvatske poput utrka Speedway GPQ u Donjem Kraljevcu, glazbenih koncerata od Čehaj festa do Jelene Rozge i Vojka V, te manjih događaja poput Picnic-a, produkcije Koraka u GOC-u, ali i svih događaja u organizaciji Forestland kolektiva. Iz aplikacije u vlasništvu udruge mladih, Ticket2go.hr je danas u vlasništvu tvrtke Forestland j.d.o.o. direktora Nikole Horvat.
- Kad smo kretali u razvoj ove aplikacije, znali smo što nam treba. Tehnološka znanja imamo, ali nedostajalo nam je iskustva u osmišljavanju koncepta ulaznica. Online servis završili smo s programiranjem u nekoliko mjeseci, a još toliko nam je bilo potrebno za usklađivanje mogućnosti prodaje s potrebama tržišta. U početku smo imali veću prodaju offline, na prodajnim mjestima u Čakovcu i okolici, da bi kasnije primat ipak postao online. Danas većina ulaznica se prodaje online uoči samog događaja - istaknuo je Horvat.
Događaji koje ticket2go.hr pokriva većinom su na sjeveru Hrvatske, a kako kažu, ne planiraju se širiti nacionalno, već kvalitetnije pokriti bazu.
- Jednom kad smo kupce naučili na sustav, kad su korisnici uvidjeli prednost e-ulaznice i jednostavnost takve logistike, Ticket2go.hr je postao pravi hit. Prednost ove aplikacije nije samo u jednostavnosti prodaje, već i u popratnom marketingu koji radimo za svakog klijenta posebno. Iznimno smo ponosni na svaku suradnju koju ostvarujemo pa tako komuniciramo i sve projekte kroz Instagram, Facebook i ostale marketinške kanale koje koristimo. Aplikacija je kodirana u Microsoft.NET a baze i ORACLE sustav su zahvalni za održavanje. U dogledno vrijeme čeka nas redizajn UX sustava, ali i same mobilne aplikacije. Razvili smo mobilnu aplikaciju koja u ovoj prvoj verziji omogućava samo adminsko korištenje, odnosno real time praćenje statistike, skeniranje ulaznica i ažuriranje podataka. U drugoj, novoj verziji ona bi morala biti dostupna i za iOS sustave, ali i omogućavati korisničko ažuriranje podataka, kupljenih ulaznica kao i samu kupovinu ulaznica - istaknuo je.

Razvijaju vlastiti sustav

Digitalni marketing za aktivnosti sustava Ticket2go vodi Nina Horvat, aktivna autorica i buduća studentica na Algebri:
- Velik broj pojedinih projekta, kao i zanimljivi i različiti događaju omogućuju nam da rasporedimo i kvalitetno odradimo ne samo komisijski sustav prodaje za klijenta, već da im i omogućimo i napravimo popratni marketing. Nama je cilj uz posao za pojedinog klijenta razvijati i naš sustav, poboljšavati se i osmišljavati nove mogućnosti. Tako ćemo primjerice za Speedway u Donjem Kraljevcu uvesti i numerirana sjedala što iziskuje mnogo posla, crtanje stadiona i planiranje rasporeda mjesta - navodi Horvat.
I za kraj, u sustavu Ticket2go.hr kroz protekle tri godine generirano je 45 jedinstvenih događaja, plasirano preko 38 000 ulaznica, a u 2019. i 2020. nas očekuje prema prognozama još barem toliko raznih manifestacija, događaja i koncerata.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

043 logo

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.