ZAGORSKA PIVA Ljubav prema pivu poslovno udružila grupu prijatelja iz novomarofskog kraja

| 22.7.2019. u 16:00h | Objavljeno u Aktualno

Martin Oštrek, inače student Kineziološkog fakulteta u Zagrebu i trener u novomarofskom fitness centru, njegov brat David Oštrek, inače operni pjevač u berlinskoj Državnoj operi i njegov prijatelj Florian Fischer inače radijski voditelj na Berliner Rundfunk radiju, Sebastian Geček magistar ekonomije, vlasnik tvrtke za prijevoz i usluge poslovnog savjetovanja te Antonio Korade student opernog pjevanja u Beču dugogodišnji su prijatelji, koje veže ljubav prema pivu i pivarstu. Iako različitih profesija, karijera i mjesta boravka, a rodom skoro svi iz novomarofskog kraja pokazali su dovoljno ambicioznosti, angažiranosti i hrabrosti pa se upustili u projekt proizvodnje vlastitog craft piva, zapravo, jedinog na tržištu iz novomarofskog kraja.

- Baš smo na tržište plasirali treću rundu naše Zagorske pive otkada smo se predstavili na Danima grada Novog Marofa u lipnju, a sve je krenulo prije nekoliko godina kada smo shvatili da nam je dosta komercijalnih piva i da bi bilo dobro napraviti nešto svoje - govore Martin Oštrek i Sebastian Geček koji su glavni operativci za sve aspekte proizvodnje od kuhanja do flaširanja i prodaje te rada s klijentima, administracije i distribucije dok Martinov brat David idejni je začetnik koji s Fischerom financira cijeli ovaj poslovni pothvat, a Korade je kreativac koji je osmislio i dizajnirao logo i radi na daljnjem vizualnom identitetu i brendu piva. Iako se radi o novomarofskom pivu gdje im je sjedište poduzeća, za sada mladi poduzetnici kuhaju pivu u Kučan Marofu kod poznanika koji ima postrojenje.

- Prvotna je ideja bila kupiti vlastito postrojenje, prijaviti se na EU fondove i pomoći si oko financiranja poslovanja, ali onda smo odlučili ipak ići sigurnijim putem, bez ulijetanja u neke velike poslove koji bi možda imali kratki rok trajanja. Naravno, nismo mogli znati da li će piva biti prihvaćena u javnosti ili ne - ukazuju Martin i Sebastian.

Dodaju da su od početka ozbiljno ušli u biznis, ali s oprezom i minimalnim ulaganjima kako bi minimizirali rizik.
- Cilj nam je bio napraviti promjenu na dobro i pokazati da se nešto dobro može napraviti ako se krene pametno - kažu.

Što još kažu ovi ambiciozni mladići i od kud ime i ideja za etiketu za ovu pivu čitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...