„Zapisi utrnulog vremena“ naziv je izložbe keramike Danijele Pičuljan, i to 14 odabranih skulptura u keramici, od kojih su dvije nastale u razdoblju prije korone, a ostale u vrijeme „izolacije“.
-Ove dvije izdvajamo posebno jer su stilski u potpunoj suprotnosti od kasnijih radova (In the balance, Zatočena). Ta djela obilježavaju sretno vrijeme. Podsjećaju na kukuljice oblih formi, šupljikave osnove produbljenih prostornih volumena, koji plijene lakoćom, prozračnošću i poletom. Bliske su te skulpture šupljikavim morskim spužvama neodoljive organičke asocijativnosti. Odaju dojam izuzetne krhkosti slojevitih istanjenih ploha koje u završecima postaju paučinaste u svojoj istanjenosti. Ljepota elegantnosti utkana je kroz profinjenu gradbenost fiberglasa (staklenih vlakana) stopljenih s tekućim porculanom u dugotrajnom procesu ponavljanja postupka sljepljivanja i pečenja, čiji krajnji rezultat je besprijekorna ljepota estetskog uzleta koja se potvrđuje majstorskim poznavanjem tehnike i materijala. Djelo Zatočena u svojoj konačnici krajnji oblik dobilo je u vrijeme korone kada je „sretna kukuljica“ zarobljena, zavijena crnom koprenom. To je rad čija poruka najjače odzvanja prilikama koje su se zbile, pojačavajući to kontrastom crnog i bijelog, kao i strukturom oblikovnih formi.
Iskrenost osjećanja manifestira se kroz nekoliko ciklusa unutar koronarazdoblja: zatvorene akromatske forme, zatvorene kromatske forme i otvorene forme povratka naslovljene Ljeto, napisala je u predgovoru Elizabeta Igrec, napominjući da je „utrnulo vrijeme potaklo svestranu keramičarku da u svakom i najmanjem trenutku pronalazi razlog bivanja i smisao stvaranja“.
Izložba, koja je realizirana uz financijsku potporu Grada Varaždina, može se razgledati do 25.10. u Atelijeru Pičuljan, Bakačeva 1, Varaždin, radnim danom od 15 do 19 sati i subotom od 10 do 13 sati. Ulaz na izložbu je slobodan.