Za pod bor – od uobičajenih (pametnih) spravica i darova do nutricionističkog savjetovanja

vv | 22.12.2021. u 12:00h | Objavljeno u Društvo

Zadnji su dani za odabir darova, iako nekih više nema u trgovinama zbog iznimne potražnje, kao što je bila za interaktivnim dječjim torbica Spin Master Purse Pets.

A što se još kupovalo, i to prvenstveno putem domaćih web trgovina, analizu je napravio portal jeftinije.hr, koju je ovih dana posjetilo čak dva milijuna online kupaca.  

Analiza potražnje i ponašanja potrošača u prvim tjednima prosinca istaknula je nekoliko kategorija koje su privukle najveću pažnju potrošača na platformi jeftinije.hr.

-Očekivano, početkom mjeseca je eksplodirala potražnja za božićnim lampicama, bila je čak 246  % viša nego u istom razdoblju prošle godine. Kategorija robotskih usisavača bila je druga najpopularnija među domaćim potrošačima, a taj trend potražnje nastavlja se još od ovogodišnjih Black Friday akcija, naglašavaju.

JeftinijeHR_Top_5_kategorija_u_prosincu_2021_2.jpg

Iduća po popularnosti našla se kategorija parfema, potpuno prikladno i očekivano u ovo doba godine s obzirom na to da se radi o jednom od bezvremenskih, elegantnih i uglavnom rado prihvaćenih izbora dara. Parfeme slijedi jedna od inače najpopularnijih kategorija proizvoda – ženska obuća, odnosno ženske čizme. U usporedbi s prošlom godinom, potražnja za ženskim čizmama je porasla za 245 % što je svakako dobra vijest za nišne trgovce i potvrda da smo daleko od zasićenosti tržišta po pitanju ponude i potražnje odjeće i obuće.

-Na veliko iznenađenje, vrtna galanterija našla se iduća na popisu najpopularnijih kategorija, potražnja za proizvodima iz tog segmenta je porasla za čak 385 % u odnosu na prošlu godinu, ukazuju.

Što se tiče najpopularnijih pojedinačnih proizvoda, izdvojili su njih deset koji su ove godine bili najčešći izbor potrošača.

JeftinijeHR_Top_10_proizvoda_u_prosincu_2021.jpg

No, putem interneta ne prodaju se (više) smo uobičajene pametne spravice, odjeća, parfemi i sl. Sve više je onih koji ne razmišljaju na kratkotrajna zadovoljstva i oduševljena, već dugoročna i na svoje zdravlje, ali i izgled. A takve su ovog godine privukla individualna nutricionistička savjetovanja, kakvo nudi Anasta savjetovanja.

-Naš darovni bon više je od običnog dara jer, osim što ćete pokazati drugima svoju ljubav, darovat ćete im novi početak zdravog i sretnijeg života. Stoga darujte zdravlje ovog Božića, poručuju.

gwg.jpg