Varaždinska televizija ove godine obilježava svoj 25. rođendan, važan trenutak u vlastitom razvoju, ali i još jedan povod za nove programske i razvojne iskorake. Rođendan je povod da organiziraju izložbu fotografija iz svoje arhive, koja će biti otvorena u petak u galeriji Likovnog udruženja Varaždin.
Po svim relevantnim istraživanjima najutjecajniji medij sjeverozapadne Hrvatske, po broju zaposlenih najveća medijska kuća u Varaždinskoj, Međimurskoj, Krapinsko-zagorskoj i Koprivničko-križevačkoj županiji, po količini vlastitim snagama proizvedenog programa i ostvarenoj gledanosti u odnosu na broj stanovnika vodeća hrvatska regionalna televizija – to je danas varaždinska VTV Televizija. Ove godine obilježava svoj 25. rođendan, važan trenutak u vlastitom razvoju, ali i još jedan povod za nove programske i razvojne iskorake po kojima je i dosad VTV Televizija na domaćem medijskom tržištu bila poznata i priznata.
Stasali u Domovinskom ratu
Osnovana na početku Domovinskog rata kao plod ideje i zanosa nekoliko entuzijasta uz puno je truda, zalaganja i ulaganja vlastitih sredstava opremljena kvalitetnom opremom, kadrovski ekipirana i organizacijski dobro posložena.
VTV Televizija svoj je poslovni život počela kao produkcijska kuća. Pružani su razni oblici tehničke i produkcijske podrške varaždinskom studiju Hrvatske televizije, no realizirani su i brojni samostalni projekti – snimljena su dva igrana i više dokumentarnih filmova, te nekoliko stotina promidžbenih spotova i kraćih filmova. Posebno je važna bila angažiranost na stvaranju brojnih priloga i dokumentarnih zapisa vezanih uz tematiku Domovinskog rata, a zahvaljujući resursima VTV Televizije sačuvan je dobar dio tada nastalih video zapisa koji su danas postali povijesno vrijedni dokumenti tog vremena i dio hrvatske nacionalne baštine.
Dostupni u cijeloj Hrvatskoj i svijetu
VTV Televizija 1. veljače počinje s emitiranjem vlastitog programa na području Varaždinske i Međimurske županije, te vrlo brzo postaje jedan od najutjecajnijih medija sjeverozapadne Hrvatske.Koncesija za emitiranje programa proširena je 2006. godine na regionalnu razinu koja pokriva cijelu sjeverozapadnu Hrvatsku s čim je još više proširen krug gledatelja, te učvršćen medijski utjecaj VTV Televizije, a prelaskom Hrvatske na emitiranje u digitalnom spektru VTV Televizija od 2013. koncesionar je za takozvanu D3 regiju koju obuhvaća vrlo široko područje sjeverno i zapadno od Zagreba, pa se procjenjuje da je program putem redovnog zemaljskog emitiranja dostupan za gotovo 800 tisuća stanovnika.
Taj broj još više povećavaju brojne internetske medijske platforme, te kablovski sustavi koji omogućavaju praćenje raznih TV programa, pa je stoga danas program VTV Televizije dostupan baš u svim dijelovima Hrvatske, ali i u svijetu. Kao i za svaku televizijsku kuću važna su istraživanja gledanosti, a ona kontinuirano posljednjih godina potvrđuju da VTV Televizija u ovom dijelu Hrvatske ima najgledaniji program u konkurenciji takozvanih malih televizija, onih koje nemaju nacionalnu koncesiju, a u mnogim je dijelovima dana i tjedna odmah uz bok ili čak i gledanija od pojedinih nacionalnih programa.
Programsko bogatstvo i autorski potencijali
Danas VTV Televizija emitira 24 sata programa dnevno, s velikim udjelom programa koji se proizvodi u vlastitoj produkciji, a posebno značajno mjesto zauzima informativni program.Svakodnevni VTV Dnevnik kao središnja informativna emisija i VTV Vijesti koje se emitiraju u 4 termina dnevno za mnoge su stanovnike ovog dijela Hrvatske najvažniji i najvredniji izvor informacija o svim važnim društveno-političkim, gospodarskim, kulturnim, sportskim i drugim događanjima.
Svakog tjedna nastaju i brojne druge emisije iz različitog spektra, a među najpopularnijima su jutarnji program “Vekerica”, glazbeno-zabavna emisija “Popevke I štikleci”, dječja emisija “Kutionica” i mnoge druge.Osim po programu koji priprema za svoje gledatelje VTV Televizija postala je poznata i kao organizator raznih društvenih, prvenstveno medijskih događaja. Svakako najznačajniji među njima je uspješno postavljanje svjetskog rekorda u neprekinutom trajanju produkcije i vođenja televizijskog talk-showa.
Taj je rekord postavljen na javnoj pozornici u Varaždinu, a osim izuzetno brojnog TV gledateljstva u živo ga je pratilo i do 2 tisuće posjetitelja na javnom snimanju. Rekord u trajanju od više od 35 sati svojim je certifikatom priznala i najpoznatija svjetska kuća u tom fahu, Guinnesova knjiga rekorda.VTV Televizija pokrenula je i projekt “Televizija bez granica” u kojem su uz VTV sudjelovale regionalne televizije iz Slovenije, Austrije i Mađarske, a u sklopu projekta organiziran je humanitarni koncert na kojem je za liječenje djece oboljele od AIDS-a u Africi prikupljeno 50 tisuća eura. Organizirana su i brojna javna snimanja popularnih emisija pred ispunjenim dvoranama, izravni i odgođeni prijenosi sportskih i vjerskih događanja, humanitarni koncerti, te brojni drugi događaji.Sve to ne bi bilo moguće bez najvažnijeg faktora – ljudskog potencijala. U 25 godina trajanja više od stotinu medijskih i drugih stručnjaka radnim je odnosom bilo vezano uz VTV Televiziju, a povremenih ili stalnih suradnika bilo je i više.
Mnoga su poznata novinarska imena ovdje odrađivala zapažene dijelove svojih karijera, a puno je i onih koji su baš iz VTV televizije krenuli dalje, u nastavke svojih medijskih, političkih ili gospodarskih afirmacija. Svi su oni, baš kao i današnji članovi VTV ekipe, dali svoj obol jačanju brenda i ugleda VTV Televizije i životu projekta koji ima svoju zanimljivu povijest, sadržajnu sadašnjost, ali i – sigurnu budućnost.
Uspješni na tržištu
Vrijeme stasanja i nastojanja da se širokom krugu gledatelja ponudi kvalitetan program prepoznali su i brojni oglašivači. Birajući program VTV Televizije kao svoj komunikacijski kanal povlače dobar poslovni potez, osvajaju svoje kupce i korisnike, ali ujedno omogućuju da VTV živi i preživi na često nemilosrednom medijskom tržištu. Vrijeme nedavne gospodarske krize ostavilo je traga, no VTV je i u takvim uvjetima sačuvao poslovnu stabilnost i vjerodostojnost, pokušavajući maksimalno dobro odgovoriti marketinškim i drugim potrebama svojih poslovnih partnera.VTV Televizija danas se razvila u dobro organiziranu, moderno opremljenu i poslovno uspješnu televizijsku kuću. Kao komercijalna televizija koju financira isključivo vlastita kvaliteta, VTV Televizija zadala si je visoke standarde koje nastoji poštivati u tehničkom i sadržajnom smislu. To je put kojim je VTV Televizija dosad strpljivo, staloženo i beskompromisno išla, ali to je i put kojim VTV Televizija namjerava i želi krenuti i u svoju budućnost. Konačno, put kvalitete i vjerodostojnosti jedini je pravi put kojeg danas priznaju i oni koji su u priči o televiziji ipak uvijek najvažniji – gledatelji.