Mobilni varaždinski brand Reshetka International sinoć je na Zagreb Burger Festivalu osvojio drugu nagradu, po izboru posjetitelja.
Ovo je već četvrto priznanje u nizu koje je ugostitelj Nikola Božić osvojio na ovom festivalu. Glasanje se provodilo skeniranjem QR koda na računima. Mnogi su, nakon prošlogodišnjeg uspjeha burgera Divlji Đuro, željeli kušati ovogodišnjeg favorita, Đuragan, koji je već nagrađivan na ovogodišnjim festivalima u Beogradu (2. mjesto) i Širokom Brijegu (1.mjesto).
Nikola Božić, vlasnik i autor mobilnog branda Reshetka International, ljubiteljima burgera je ponudio varijante u kojima prije svega do izražaja dolaze okusi mesa te ih dodatno oplemenio Vindijinim sirevima.
- Ova je godina za Reshetku, Đurinu Hižu, mene, moju obitelj i kolege bila jako izazovna. Puno smo putovali, predstavljali naše mesne delicije, no ono što je najvažnije i meni najdragocjenije je publika koja jako voli naše burgere. Hvala organizatoru što me pozvao da sudjelujem po četvrti put na Zagreb Burger Festivalu. Konkurencija je bila jaka, svi su se jako potrudili i baš sam ponosan na sve nas jer smo ponovno postigli nama doista važan uspjeh - izjavio je Nikola Božić.
Zagreb Burger Festival organizira kreativna agencija Kokoš ili jaje, već poznata po tradicionalnom adventskom Fuliranju. Već se šestu godinu održava u Zagrebu, a sinoć je, nakon uspješnih i mirisnih desert dana, zatvorio svoja vrata.