Tri osnovne škole iz Varaždinske županije, OŠ Novi Marof, OŠ Sračinec i OŠ Visoko uz potporu Varaždinske županije osigurale su svojim učenicima uređaj "Play Attention".
Radi se o sustavu učenja koji pomaže učenicima u poboljšavanju pažnje, ponašanja i različitih kognitivnih funkcija. Dolazi u kompletu s umjetnom inteligencijom Sheer Genius koja značajno olakšava planiranje individualnog treninga.
Do sada u cijeloj državi još samo tri osnovne škole imaju i koriste isti uređaj. Taj novi sustav učenja pod nazivom “Play attention” predstavljen je stručnim suradnicima i učiteljicama u osnovnoj školi Novi Marof, a predstavili su ga predstavnici iz Udruge “Buđenje”.
Naime, uređaj koji odašilje impulse sustavu te seanse koje se temelje na igrama mogu djeci pomoći u boljem kontroliranju vlastitih impulsa te smanjuju njihovu impulzivnost kako bi lakše ignorirala ometajuće sadržaje iz okoline. To u konačnici utječe na produktivnost i samopouzdanje djece, što pak pojačava socijalne vještine.
Radi se o sveobuhvatnom sustav učenja baziranom na Edufeedback tehnologiji koja uključuje povratnu informaciju, dokazane edukativne metode i oblikovanje ponašanja u kombinaciji sa praćenjem moždanih impulsa. Radi se ujedno o prvom uređaju koji prati impulse niže od vrata, pa se može jednostavno nositi i na ruci.
-Uređaj radi na jednostavnom principu tako da osoba može uživo u realnom vremenu vidjeti svoju koncentraciju kroz razne igrice – objasnio je Marko Ferek predsjednik udruge “Buđenje” dodavši da na primjer položaj ribe koja pliva prema dnu ili površini pokazuje koncentraciju osobe koja rješava kroz igru neki zadatak.
-Uređaj je namijenjen djeci koja zbog hiperaktivnosti imaju poteškoća s učenjem, no mogu ga koristiti i odrasli – veli Ferek te dodaje kako su u protekle tri godine zabilježeni dobri rezultati korištenja uređaja “Play attention”.
Snježana Pejnović psiholog u osnovnoj školi Novi Marof istaknula je da imaju 978 učenika, uključujući i polaznike umjetničkih odjela te jedan poseban odjel.
-To je povod zašto smo od Županije zatražili pomoć – veli Pejnović dodajući da će prvotno raditi s učenicima koji imaju poteškoće s koncentracijom, a kasnije će uključiti i druge učenike kojima bi isto dobro došla vještina vježbanja pažnje.