Varaždinski dječji vrtić „Dječji svijet“ prigodno je obilježio Dan Erasmusa, najvećeg programa Europske unije namijenjenog obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu.
Prema podacima Agencije za mobilnost i programe EU „Dječji svijet“ jedan od najaktivnijih i najuspješnijih vrtića na sjeveru Hrvatske. Od 2013. godine, kada je započeo s prvim, proveo je čak 47 eTwinning i Erasmus + projekata. Iza njih su 3 uspješna projekta iz Erasmus + programa za koje je vrtić dobio ukupno
75.000 eura, a od ove pedagoške godine provodi i dva nova, za koje će „Dječji svijet“ dobiti ukupno 43.000 eura. Ovaj varaždinski vrtić, koji početkom iduće godine slavi 25. obljetnicu postojanja, je za dosadašnje sudjelovanje u eTwinning projektima osvojio 11 oznaka kvalitete, od čega 5 samo u protekloj pedagoškoj godini.
Posljednje dvije godine nosi oznaku eTwinning škola koja se dodjeljuje odgojno-obrazovnim ustanovama koje su pokazale inovativne i kreativne pristupe u radu i kojima je dodijeljena europska oznaka kvalitete za rad na projektu. Uz djelatnike vrtića, u svim je dosadašnjim projektima aktivno sudjelovalo čak 50 obitelji polaznika vrtića, a svima njima na prigodnoj su svečanosti uručene zahvalnice za nesebično odvojeno vrijeme i trud u aktivnostima europskih projekata. Posebne su zahvale dobili bivši polaznici vrtića - sada školarci - zahvaljujući kojima je u „Dječjem svijetu“ zaživio jedinstven projekt međuvršnjačkog učenja. Učenici – mentori, naime, za čestih posjeta vrtiću prenose mališanima svoja nova znanja i specifične interese, od biologije, zoologije do robotike i glazbe.
- Iznimno smo zahvalni na ovakvoj suradnji. Već postojećoj zajednici profesionalaca pridružili smo učenike-mentore, a rezultati takve vrste učenja premašili su sva naša očekivanja - istaknula je ravnateljica vrtića Ljubimka Hajdin.
Inače, dječji vrtić „Dječji svijet“ je nedavno postao Europska točka izvrsnosti, kao dio Europskog centra za darovite koji djeluje pri Varaždinskoj županiji, ušavši tako u mrežu ustanova, udruga i stručnjaka koji na sustavan način potiču i razvijaju darovitost od najranije dobi.