Stabat mater, poetski iskaz o Marijinoj majčinskoj tuzi pod križem njezina raspetoga Sina, predložak je trajne skladateljske inspiracije.
Jedno od najpoznatijih i najizvođenijih djela koja uglazbljuju tekst, nastao vjerojatno u trinaestom stoljeću za potrebe liturgije, je ono Giovannija Battiste Pergolesija. Snaga glazbenog iskaza boli i patnje, majčinskih osjećaja koji su sasvim teški, ali i pružaju nadu, motivski se očito nadovezuje na kontemplativnost korizmenog dijela Crkvene godine. Upravo je to bio poticaj članovima i članicama varaždinskog zbora Chorus angelicus u odabiru djela za koncerte na kraju korizmenog vremena, 7. travnja u crkvi sv. Mihaela arkanđela u Sračincu i 14. travnja u uršulinskoj crkvi Rođenja Isusova u Varaždinu.
Pod vodstvom Anđelka Igreca, Pergolesijev Stabat mater izveli su instrumentalni ansambl i ženski dio zbora Chorus angelicus, uz solistice Silviju Habunek i Karlu Kelemen, koje su ujedno i višegodišnje članice zbora. U ne predugom, zapravo jednostavnom djelu, smještenom u crkvene ambijente obilježene korizmene skromnošću ukrasa, interpretacija članica zbora Chorus angelicus zvučala je istovremeno snažno i bolno prigušeno, a ponajviše emotivno. Nije trebalo mnogo prethodnih slušanja i poznavanja ovog djela ili interpreta (iako je Chorus angelicus Stabat mater već izvodio) kako bi se emocija u izrazu boli Marije, majke pod križem, prenijela u glazbenom izričaju.
Drugi dio koncerta donio je nekoliko zborskih ulomaka iz oratorija Ilija Felixa Mendelssohna-Bartholdija, u čemu se instrumentalistima i članicama zbora Chorus angelicus pridružio i muški dio zbora te Zbor Via župe sv. Vida u Varaždinu. Za razliku od Pergolesijeva djela, ovi zborovi ne kriju svoju snagu, a tako su ih, unatoč relativno komornom sastavu, posebno u instrumentalnoj pratnji, izveli i združeni zborovi Via i Chorus angelicus. Ujedno, time je predstavljen i novi projekt ovih glazbenika, integralna izvedba oratorija Ilija. Sveukupno, u ne predugom koncertu ocrtao se duh Korizme i omogućio publici susret s emocijom u glazbi.