Svjesni činjenice da su za kvalitetnu odgojno obrazovnu praksu zaslužni upravo njeni nositelji, odgojitelji, u Dječjem vrtiću Varaždin snažno podupiru procese cjeloživotnog učenja svojih djelatnika.
Tako je dvoje djelatnika ovog vrtića - Marina Babić, odgajateljica predškolske djece i Krešimir Plantak Večerin, odgajatelj mentor - sudjelovali na kontaktnom seminaru pod nazivom "eTwinning u predškolskom okruženju" koji je održan u latvijskom gradu Sigulda, od 14. do 17. rujna. Oni su na seminar otputovali nakon što su njihove prijave dobile odobrenje Agencije za mobilnost i programe Europske unije.
Cilj sudjelovanja na ovom seminaru bio je upoznavanje s dobrobitima eTwinning platforme koja nastavnom osoblju služi za pokretanje raznih projekta, te sklapanje projektnih partnerstva i razvijanje projekata. Tako se i na ovom seminaru razvilo ukupno osam projekata koje su odobrili nacionalni timovi za podršku.
Dječji vrtić Varaždin tako će biti sudionik dva zanimljiva projekta. Prvi je "Let's dance" u kojem sudjeluju vrtići iz Irske, Češke, Poljske i Zagreba. To je projekt u kojem će djeca naučiti jedan nacionalni ples, ali i plesove zemalja sudionika projekta. Razmjenom plesova djeca će učiti o važnosti nacionalnog identiteta, ali i različitosti među nacijama, te će upoznati engleski jezik kao jezik univerzalne komunikacije. Drugi je projekt nazvan "Eat my words", a u njemu sudjeluju partneri iz Poljske, Latvije i Hrvatske. Cilj ovog projekta je kreiranje višejezičnog rječnika (engleski, poljski, latvijski i hrvatski) pojmova vezanih uz hranu. Aktivnosti će se odvijati kroz osam mjeseci tijekom kojih će djeca upoznati običaje, kulturu i kulinariku novih prijatelja iz partnerskih zemalja (običaji povodom Božića, Valentinova, Uskrsa). Svaki će partner pripremiti jednostavnije jelo prema dobivenim receptima iz partnerskih zemalja. Oba će se projekta provoditi putem eTwinning platforme koja, između ostalog, omogućuje i video-konferencije među partnerima.
Osim što će odgojitelji DV Varaždin na ovaj način sudjelovati u EU projektima, dobrobiti takvog sudjelovanja očituju se u povećanju prezentnosti (vidljivosti, transparentnosti) rada vrtića, novim kompetencijama odgojitelja, a samim time i povećanjem kvalitete rada.