Agencija za elektroničke medije u suradnji s AGB Nielsenom, specijaliziranom agencijom za istraživanje gledanosti televizije, mjesečno će donositi analize gledanosti televizije u Hrvatskoj.
Što se tiče gledanja kanala, ali i pojedinačnih emisija, Nova TV uvjerljivo vodi, dok je u prvih deset što se tiče HRT-a, čiju pretplato obilato plaćaju svi građani Hrvatske, samo jedna emisija – i to – vremenska prognoza, i to - u kategoriji za ciljnu skupinu +4, a u ostalim kategorijama nije ni u prvih deset. Cijelu statistiku pogledajte ovdje.
Istraživanje provodi AGB Nielsen, a svi podaci o gledanosti TV programa dobiveni su elektroničkim mjerenjem gledanosti TV programa. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Republike Hrvatske stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim TV prijamnikom (populacija od 4.090.004 stanovnika), dalje navedeno kao „ciljna skupina 4+“. Također u grafičkim prikazima nalaze se dodatne ciljne skupine, i to muškarci i žene 18-49 i 18-54.
Prema podacima o gledanosti AGB Nielsena u prosincu 2016. godine smo proveli jednako vrijeme konzumirajući TV kao i u prosincu prošle godine. Naime ATV* ili prosječan broj minuta gledanja TV sadržaja po pojedincu iz ciljne skupine 4+ za prosinac 2016., jednako kao i za isto razdoblje prošle godine, iznosio je 302 minute.