Da je Nin romantični gradić zbog svojeg zemljopisnog položaja dosada su potvrdili mnogi. Pješčana laguna u kojoj se Nin smjestio oblikovala je povijesni poluotok, danas otočić, gdje se nalazi starogradska jezgra s ostatcima i svjedočanstvima civilizacije tijekom 3000 godina trajanja Nina. Upravo je taj atraktivan prostor često bio kulisa brojnim manifestacijama, a posjetitelji mu često dodjeljuju pridjev romantični.
Nin je poznat kao jedan od najstarijih gradova na Mediteranu i prva prijestolnica Hrvata, a marketinški je već turističkoj publici prepoznatljiv kao najstariji hrvatski kraljevski grad, "hrvatski Betlehem", EDEN – europska destinacija izvrsnosti 2010., a od protekle godine započelo je s brendiranje Nina kao najromantičnije destinacije Europe. Kako je došlo do toga? Od veljače 2015. Nin s ponosom nosi titulu najromantičnije destinacije Europe dodijeljene od europske organizacije EBD „European best destinations“ i od tada se nalazi između 48 odabranih. Uoči praznika Valentinova 2016. od Maximiliena Lejeune, direktora organizacije EBD primljeno je u Ninu odobrenje za korištenje službenog loga romantične destinacije Europe.
Emil Ćurko gradonačelnik Grada Nina ujedno i predsjednik Turističke zajednice Grada Nina rekao je: "Upravo primljeni službeni logotip koristiti će i Grad Nin i Turistička zajednica Grada Nina i poduzeće Nin turizam u svim svojim promidžbenim alatima u cilju privlačenja što većeg broja turista u najstariji hrvatski kraljevski grad, a posebno onih koje privlače romantične destinacije."
Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice Grada Nina rekla je: "Raduje dobivanje službenog loga "Nin – najromantičnija destinacija Europe" kojeg ćemo upotrijebiti u svim našim marketinškim off i on-line aktivnostima te ćemo nastaviti sa započetim brendiranjem Nina kao najromantičnijeg mjesta Europe koji svaki turista mora bar jednom u svom životu posjetiti."
Europska organizacija EBD „European best destinations“ provodi istraživanja tržišta te istraživanja socijalnih mreža, organizira izbor najboljih odredišta u Europi na godišnjoj razini te se bavi promidžbom europskog turizma. Pored najboljih i najromantičnijih destinacija s EBD organizacijom kroz njihov Internet portal možete imati pri ruci informacije o najboljim plažama, najboljim ljetnim glazbenim festivalima, najboljim skijalištima, najboljim Božićnim sajmovima, najboljim skrivenim draguljima i ponajboljim turističkim idejama Europe. Njihov Internet portal preporuča da bez obzira želite li učiniti kratki posjet ili duži boravak, iskusite bogatstvo i ljepotu Europe kroz više od 350 lokacija koji pripadaju tzv. kremi europskog turizma.
Spomenuta europska organizacija kako je navedeno na godišnjoj razini također provodi izbor za najbolju europsku destinaciju, a podsjetimo da trenutno u izboru za 2016. konkurira predstavnik Hrvatske naš Zadar.