O tome kako umjetnost, točnije kreativnost, može pomoći u rehabilitaciji djece, o tome kako se glazbena ili likovna terapija ili druge kreativne tehnike koriste kao suportivne metode, razgovarali smo s Evom Brlek, a povod je bilo njezino predavanje “Autizam i samostalan život” u srijedu u Pučkom otvorenom učilištu i subotnje projekcije filma Hrabri mališan u sklopu projekta senzornih projekcija, koji je Eva Brlek i inicirala u kinu Tuškanac (HFS), zatim u Samoboru i Varaždinu.
Eva Brlek magistra je edukacijske rehabilitacije s poslijediplomskom edukacijom iz psihoterapije, koja radi u varaždinskom Centru Tomislav Špoljar te je i vlasnica privatne edukacijsko rehabilitacijeke prakse NUEVA, a radi s djecom s teškoćama u razvoju te s djecom s poremećajima iz autističnog spektra.
Kako kreativne tehnike mogu pomoći u liječenju autizma?
Autizam je neizlječiv poremećaj, ali cilj nam je kreativnim metodama i tehnikama pomoći da osoba može što bolje funkcionirati, smanjiti simptome, da se što bolje uključe u zajednicu, da se neki repetitivni obrasci ponašanja smanje na najmanju mjeru. Iz godine u godinu raste broj djece s teškoćama, a određene terapije koja bi bila primjenjiva za svu djecu nema.
Cijeli razgovor pročitajte u tiskanom izdanju Varaždinskih vijesti