Nordre Follo, predgrađe Osla, bio je domaćin konferencije za učitelje na temu STEM odgoja i obrazovanja koja je održana 8. studenog.
Na konferenciji su predavali iskusni predavači s Nord sveučilišta koji su, osim svojih iskustava, učiteljima prenijeli i informacije o Newton obrazovnoj metodologiji i svemu onome što ona obuhvaća te iskustva u istraživanju i rezultatima izvođenja praktične nastave u Newton sobi u proteklih 20 godina koliko je ovaj koncept prisutan u skandinavskom obrazovnom sustavu.
Istraživanje koje provodi profesorica Leoni, stručnjakinja sa Sveučilišta Nord, posvećeno je detaljnom proučavanju utjecaja Newton soba na učenje u području znanosti, tehnologije, inženjeringa i matematike. Istraživanje je usmjereno na analizu pedagoških pristupa i metoda primijenjenih unutar Newton soba te na promatranje kako potaknuti interaktivno učenje i razvoj ključnih kompetencija učenika.
Njezino istraživanje obuhvaća promatranje dinamike nastave, angažiranosti učenika, te učinke integracije STEM elemenata unutar Newton soba. Pritom, posebna pažnja posvećuje se evaluaciji učinkovitosti Newton- metodologije u poticanju kritičkog razmišljanja, rješavanja problema i suradnje među učenicima te načinima na koji učitelji prilagođavaju svoje pristupe poučavanju unutar ovih inovativnih okruženja te kako se to odražava na postignuća i motivaciju učenika.
Učitelji su imali priliku razgledati Newton sobu te su imali priliku i sami isprobati neke od Newton modula. Također, sudjelovali su na LEGO Spike prime radionici koju je vodio trener za LEGO obrazovanje Henrik te su se motivirani i s novim idejama vratili u Ludbreg.