Jedan od glavnih ciljeva najavljene cjelovite kurikularne reforme je približiti institucionalno obrazovanje svakodnevnom životu i interesima učenika. Internet i novi mediji svakako su bitan dio svakodnevnog života mladih, njihovi primarni alati i osnovni izvori informacija. Razumijevanje i pravilo korištenje tih platformi, ali i izbjegavanje štetnih sadržaja, koji se na njima nalaze trebali bi biti važan dio obrazovnog procesa.
- Situacija je dosta šarolika. One škole koje su dobro opremljene koriste moderne tehnologije u nastavi, a gdje nema uvjeta ili dobre volje situacija nije baš vesela – rekla je Lidija Kralj, profesorica matematike i informatike Osnovne škole Veliki Bukovec komentiravši upotrebu modernih tehnologija u hrvatskim školama.
Naime, nova kurikularna reforma trebala bi donijeti pomake i na ovom polju. Tehnologija u obrazovanju je korisna, ali ipak ne može zamijeniti ulogu profesora. Kako navodi profesorica Kralj, one profesore koje tehnologija može zamijeniti, i treba zamijeniti.
- Nadam se da ćemo s kurikularnom reformom potaknuti promjene u tom smjeru. Recimo da će informatika postati obavezni predmet, da će svi učenici imati priliku učiti informatiku. Trenutno je situacija takva da je ona obvezna samo jednu od dvanaest godina koliko djeca provedu u obrazovnom sustavu. Nadam se da će promjene u tom smjeru potaknuti učitelje da prihvate malo drugačije metode, koje aktivnije uključuju učenike bez obzira jeli to kroz tehnologiju ili ne. Tehnologiju treba na učinkovit i odgovoran način koristiti s učenicima - zaključila je Kralj, piše Srednja.hr.