Već tradicionalno, povodom Dana hrvatskih knjižnica, u Županijskoj palači u gradu Varaždinu podijeljene su nagrade za najčitače školskih i gradskih knjižnica.
Topličku su školu Antuna i Ivana Kukuljevića predstavljali u kategoriji nižih razreda Leona Mičuda (2.b) te u kategoriji viših razreda Ivan Trošeljac (8.a) te im je to veliko priznanje, ali i poticaj da i dalje čitaju s užitkom.
Uz to, toplički učenici pod vodstvom učiteljice Mirele Glavnik sudjelovali su na 12. školi mladih filatelista "Trakošćan 2017." Za njih su bile organizirane radionice pod stručnim vodstvom filatelističkih stručnjaka.
Učenici nižih razreda stjecali su svoja prva znanja o skupljanju poštanskih maraka, a osmaši su ovaj put sudjelovali kao napredni filatelisti.
Ova škola, kao i svaka dosadašnja, ponudila je učenicima stjecanje novih znanja na području filatelije, učenje od filatelističkih stručnjaka, izložbe dječjih radova te druženje sa dvjestotinjak ostalih mladih filatelista.
Toplički učenici uključeni su i u program Vježbaonica. Radi se o programu Hrvatskog školskog sportskog saveza koji će se, u suradnji sa županijskim školskim sportskim savezima, provoditi od listopada školske godine 2017./2018. Namijenjen je učenicima od 5. do 8. razreda osnovnih škola te svim učenicima srednjih škola u Republici Hrvatskoj.
I toplička se škola priključila ovom pilot projektu Vježbaonica, a program će se provoditi kao dio aktivnosti Školskog sportskog društva. Voditelj programa u našoj školi je profesor tjelesne i zdravstvene kulture Mario Sremec.
Sve aktivnosti u programu Vježbaonice su zdravstveno usmjerene tjelesne aktivnosti, a glavni su ciljevi poboljšanje zdravstvenog statusa učenika, stvaranje zdravih životnih navika, povećanje interesa za tjelesnom aktivnošću, stvaranje navika cjeloživotne tjelesne aktivnosti, uključivanje što većeg broja učenika i zadovoljenje učenikovih potreba za igrom, kretanjem, druženjem, istraživanjem.
Uključivanje u ovaj program samo je jedna od mnogobrojnih aktivnosti koje toplička škola provodi tijekom godine kako bi kod učenika stvorila trajnu potrebu bavljenja tjelesnim aktivnostima prvenstveno radi unapređenja zdravlja.