U subotu, 16. rujna 2023. godine na Sceni Gllugl (Preradovićeva 4, Varaždin) u 20 sati na rasporedu je koncert komorne glazbe Skok u barok komornog baroknog ansambla koji čine troje renomiranih hrvatskih umjetnika- varaždinka Tamara Ivaniš (sopran), Igor Paro (teorba) i Augustin Mršić ( viola da gamba).
Tamara Ivaniš rođena je 1994. godine u Varaždinu. 2016. diplomirala je s izvrsnošću na akademiji za glazbu i primijenjenu umjetnost u Beču (MDW) u klasi prof. Karlheinz Hansera. Nositeljica je brojnih nagrada internacionalnih pjevačkih natjecanja poput „Iuventus Canti“ u Slovačkoj, Ferruccio Tagliavini, Hilde Zadek, Nico Dostal u Austriji. S osamnaest godina debitira u bečkom Schlosstheatru Schönbrunn kao Barbarina (Lenozze di Figaro- W.A.Mozart). 2015. godine pjeva ulogu Flaminie iz Haydnove Opere “Ilmondo della luna” u Landestheatru Salzburg pod vodstvom dirigentice MirgeGražinyté-Tyla. Od 2016. godine član je ansambla Landestheatra u Salzburgu gdje debitira kao Olympia (Hoffmannove priče- J. Offenbach), Ilia (Idomeneo- W.A.Mozart), Lisetta (La Gazzetta- G. Rossini), PepiPleininger (Wiener Blut- J.Strauss). 2019 debitira kao FrauSilberklang iz Mozartovog Schauspieldirektora u državnoj operi u Stuttgartu (JOiN), te 2021. kao Blonde iz Otmice iz Seraja na festivalu Burg Gars u Austriji. 2022. i 2023. godine mentor je na novoosnovanoj Hrvatskoj opernoj Akademiji u Varaždinu. 2022 godine debitira kao Tamiris iz Mozartove opere „Il Re pastore“ u Salzburgu uz orkestar LÁrpeggiata i dirigenticu Christina Pluhar. Svoje obrazovanje nastavlja na akdemiji Mozarteum u Salzburgu gdje joj predstoji nastup na renomiranom festivalu “Mozartwoche” pod umjetnickim vodstvom Rolanda Villazona.
Igor Paro, lutnjist i gitarist, klasičnu gitaru diplomirao je na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu 1986. godine u klasi Darka Petrinjaka. Studirao je ranu glazbu, renesansne i barokne lutnje od 1988. do 1994. godine u klasi Eugena Domboisa i Hopkinsona Smitha na ScholiCantorumBasiliensis u Baselu, Švicarska. Igor Paro jedan je od pionira lutnje i povijesno obavještene interpretacije renesansne i barokne glazbe u Hrvatskoj. Kao solist i član različitih ansambala za ranu glazbu nastupao je u inozemstvu i na gotovo svim značajnijim festivalima u Hrvatskoj. 2017. godine osnovao je barokni ansambl CappellaZriniana s ciljem istraživanja i predstavljanja glazbe iz vremena i okruženja Zrinskih i Frankopana. Ansambl je premijerno nastupio 2017. godine na 47. Varaždinskim baroknim večerima, a potom i u brojnim drugim gradovima – među ostalim u Čakovcu, Kutjevu, Valpovu, Vinkovcima, Osijeku, Lunu, Virovitici, te u Pečuhu i u Subotici. U suradnji s glumcem Zoranom Kelavom autor je zapaženih glazbeno-pjesničkih recitala posvećenih hrvatskoj renesansnoj i baroknoj baštini. Uključenjem još nekih glazbenika u rad renesansnog dua Paro/Kelava, 2018. godine osnovan je renesansni ansambl Plavca nova, posvećen istraživanju i izvođenju hrvatske renesansne glazbe. 2019./2020. Igor Paro je stručni savjetnik za renesansnu glazbu te autor i izvođač originalne glazbe za igrani film „Ribanje i ribarsko prigovaranje“ o hrvatskom renesansnom pjesniku Petru Hektoroviću u režiji Milana Trenca. Na Pula Film Festivalu u rujnu 2020. godine za taj rad dobio je i Zlatnu Arenu za najbolju glazbu u filmu. Od 2011. godine predaje klasičnu gitaru i komornu glazbu na Umjetničkoj školi „Franjo Lučić“ u Velikoj Gorici. Od listopada 2021. godine primljen je u naslovno nastavno zvanje predavača na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu kao prvi predavač lutnje u Hrvatskoj. Piše stručne članke, objavljuje moderne transkripcije renesansne i barokne glazbe za lutnju i održava predavanja i majstorske radionice za ranu glazbu i lutnju. Član je HDGU (Hrvatskog društva glazbenih umjetnika).
Augustin Mršić, violončelist i gambist, rođen je u Zagrebu 1965. Diplomirao je violončelo na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 1987. Iste godine dobitnik je Nagrade Sveučilišta u Zagrebu. Kao član gudačkog kvarteta Baloković osvojio je prvu nagradu na Natjecanju muzičkih umjetnika u Zagrebu 1988. Djelovao je kao solo violončelist Hrvatskog komornog orkestra od njegovog osnutka do 1995. Bio je član Zagrebačke filharmonije od 1987. do 1997., a od 1997. djeluje kao solo violončelist orkestra Opere Hrvatskog Narodnog kazališta u Zagrebu. Kao komorni glazbenik i/ili solist surađivao je s više domaćih I europskih ansambala (Hrvatski barokni ansambl, Sintagma musicum, Dubrovački simfonijski orkestar, European Master Orchestra – Beč, Simfonijski orkestar “La Greccia” – Italija). Član je ansambla Responsorium s kojim nastupa na uglednim domaćim i europskim baroknim festivalima (Glazbene večeri u Sv. Donatu, Koncerti u Eufrazijani, Rovinjski barokni festival, Donaufestwochen – Austrija, KoblenzerBarockkonzerte – Njemačka i dr.) Snimio je nekoliko CD-a, uglavnom barokne glazbe. Okušao se i kao glazbeni producent CD-a Trogirski evanđelistar (12. st.) (Splitski književni krug, 1997.) te CD-a Zagrebačkog dua kontrabasista (Hrvatsko društvo skladatelja, 1998.).