Od danas pa do 14. rujna gotovo pola milijuna domaćinstava u Zagrebu i okolici dobit će treće hrvatsko izdanja IKEA kataloga, i to za 2017. godinu.
-Novim katalogom želimo potaknuti ljude da promisle o velikim očekivanjima u svakodnevnom životu, a pogotovo u kuhinji i oko nje. Želimo svima poručiti: odbacite pravila i recepte za sreću. Pustite očekivanja. Prepustite se sebi“, rekla je predstavljajući novi katalog Darija Kuljić, voditeljica robne kuće IKEA Zagreb, jedne od 337 robnih kuća u 28 zemalja, a tome još valja dodati 50 robnih kuća koje su u franšizi odnosno izvan IKEA Grupe koje je lani imala 771 milijuna posjetitelja.
Kao ilustraciju rečenog, u IKEA Zagreb ukazuju da su naši obroci „migrirali“ – s blagovaonskog stola na kauč, pisaći stol, a ponekad čak i na pod.
-Obrok koji jedemo sa svojim prijateljima ili obitelji ne mora nužno biti za savršeno uređenim stolom, a ponekad ne treba niti uključivati stolce. Dani koji nalažu da se nešto mora su iza nas. Stoga, ohrabri se i jedi za pomoćnim stolićem, na kauču ili na podu, poručuju iz IKEA-e naglašavajući da uistinu nije važno gdje jedemo – već da smo zajedno.
IKEA katalog za 2017. pun je novih i dobro dizajniranih proizvoda za uređenje doma te pruža inspiraciju kako bi život kod kuće bio ljepši, ugodniji i održiviji. IKEA katalog za 2017. godinu proteže se na 324 stranice, preveden je na 34 jezika i distribuiran u 48 zemalja u ukupno 211 milijuna primjeraka. Cijeli proizvodni lanac IKEA kataloga nosi FSC certifikat što znači da se od šume do tiska može pratiti sljedivost te je garancija odgovornog upravljanja šumama.
Po prvi puta do sada IKEA katalog sadrži dodatan sadržaj - 13 priča o ljudima koje čitatelja vode na putovanje u stvarne domove. Ove priče na inspirativan način pokazuju kako se tvrtka IKEA povezuje s različitim ljudima u različitim kulturama i kako nam saznanja o životu ljudi diljem svijeta pomažu da razumijemo njihove potrebe i snove te stvaramo nove, ali i unapređujemo postojeće proizvode i rješenja.
„IKEA uvijek dizajnira za stvarne potrebe ljudi, zbog čega ovogodišnja naslovnica kataloga poručuje “Dizajn za ljude”. To znači da IKEA stvara proizvode i rješenja koji imaju svrhu, uvijek imajući na umu stvarne životne situacije“, naglasio je Igor Štefanac, PR menadžer u IKEA Hrvatska.
Uz tiskani katalog, ovu godinu začinit će i potpuno redizajnirani i inspirativni digitalni IKEA katalog i aplikacija. Odlikuje ih responzivni dizajn, a pregled je omogućen na pametnim telefonima, tabletima, desktop računalima i laptopima te zadnjoj generaciji Apple TV-a.
Digitalni katalog nudi više od tri sata interaktivnog sadržaja, poput filmova jednostavnih za navigaciju te savjeta i ideja IKEA zaposlenika. Uz to, digitalna aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti što korisniku omogućuje smještanje IKEA proizvoda u vlastiti dom. Lani je 1.9 milijarda ljudi posjetila web stranicu www.ikea.com u potrazi za dobro dizajnim, funkcionalnim, pristupačnima i kvalitetnim proizvodima.
Darija Kuljić vodi IKEA Zagreb
Dvije godine nakon njenog otvorenja, vođenje robne kuće IKEA Zagreb od 1. rujna preuzima Darija Kuljić koja je dosada bila zamjenica prvog voditelja zagrebačke robne kuće Georga Platzera koji je prihvatio nove izazove razvoja IKEA poslovanja u Aziji.
Nakon diplome na strojarstvu Sveučilišta u Mostaru te završetka prestižnog London College of Fashion na University of Arts, karijeru je započela 2003. kao brand menadžer kompanije GAP, i to u londonskoj poslovnici tog modnoga brenda. Vođenje jedne od GAP-ovih londonskih prodavaonica preuzima 2007., a 2009. dolazi na poziciju komercijalnog menadžera u istoj kompaniji. U Zagreb se vratila 2010. kao voditeljica GAP-ove poslovnice u Arena centru, a 2013. postala je dio IKEA Hrvatska tima kao zamjenica voditelja robne kuće IKEA Zagreb.
-Prema globalnoj strategiji upravljanja ljudskim potencijalima IKEA Grupe, sukladno vrijednostima kompanije koje naglašavaju važnost raznolikosti i jednakosti, IKEA do 2020. godine planira imati jednaku zastupljenost muškaraca i žena na upravljačkim pozicijama. Trenutno je na globalnoj razini 48 posto žena na upravljačkim pozicijama. U Hrvatskoj je od ukupnog broja zaposlenika 55 posto žena, a na srednjim i višim upravljačkim pozicijama ih je 53 posto, naglašava Igor Štefanac iz IKEA Hrvatska