U četvrtak, 15. veljače, III. OŠ Varaždin je ponovo bila, jubilarno 3. put, domaćin u 3. kolu Croatian Makers lige – Regija Varaždin. Regija Varaždin, poslije regije Zagreb je najbrojnija po pitanju natjecatelja te je svaki plasman i uspjeh poseban. Na natjecanju su sudjelovali učenici i učenice osnovnih škole s područja Varaždinske županije podijeljenih u 13 ekipa mlađe i starije dobne skupine.
Više od 50-ak učenika odmjerilo je znanje u programiranju Maqueen Plus v2 robota. Ovaj puta robot je vozio kroz proljetno šarenilo te uz vesele leptire i pjev ptica, pomagao u sadnji različitog povrća. Osim sadnje, prolazio je livadom u potrazi za vjesnicima proljeća. Kako bi znao što i kako posaditi, koristio se HuskyLens kamerom za skeniranje oznake smjera sađenja. Sigurnost prolaska robotu livadom su osiguravali senzori za praćenje linije dok pozdravljanje je vršio svjetlećim diodama te reprodukcijom zvuka.
Gosti kao i domaći učenici uložili su puno truda u ovoj proljetnoj avanturi robota te uspješno pomogli robotu u sadnji te se zajedno veselili vjesnicima proljeća.
- Čestitamo našim učenicima koji su osvojili 1. mjesto na natjecanju starija dobna skupina, u sastavu: Fran Puček, 8.a i Lovro Vinković, 8.c kao i 1. mjesto na natjecanju mlađa dobna skupina, u sastavu: Rafael Barulek 4.b, Borna Knez 3.a i Vito Posavec 3.b. Ujedno i našim gostima na njihovim rezultatima te ih pozivamo na novo druženje sljedeće godine - rekli su iz III OŠ Varaždin.
- Također, veliko hvala učenicima, Dilber Janu 8.a, Gregurinčić Andreju 8.a, Habek Ivanu 8.c, Horvat Rubenu 8.c, Jezernik Šimunec Jakovu 8.a, Kolar Kristijanu 8.c, Levačić Andreju 8.a, Negovec Leonu 8.a, Petrić Teofilu 8.a, Sabol Karlu 8.c i Truščec Antoniu 8.c koji su bili tehnička pomoć i odradili veliki posao kako u pripremanju dvorane za natjecatelje, tako i u spremanju. Hvala dečki! - napomenuli su.
Croatian Makers liga je prvi veliki projekt IRIM-a započet u školskoj godini 2015./16., najveće je takvo natjecanje u EU-u s više od 12 000 djece uključene tijekom svake školske godine u više od 600 škola i neprofitnih organizacija, kojima je IRIM donirao više od 3 000 robota.
Obrazovne institucije redovito sudjeluju u 4 do 5 krugova natjecanja tijekom školske godine i to lokalno, tako da se predmet može integrirati u nastavni plan i program, a ne jednokratno (kao što je uobičajeno na natjecanjima iz robotike).