U razdoblju od 19. travnja do 19. svibnja 2024. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim učilištima.
Predloženim Izmjenama i dopunama Odluke nastoje se urediti pitanja koja su se u praksi, odnosno provedbi Odluke, pokazala spornima: odredbe o sadržaju prijave na natječaj za dodjelu stipendija, odredbe tko nema pravo na dodjelu stipendije i detaljnije definiranje odredbe o prestanku prava na nastavak stipendiranja, kao i usklađenje termina iz Odluke sa zakonskim terminima.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s nacrtom dokumenata, a radi dobivanja mišljenja, primjedbi i prijedloga i eventualno prihvaćanja zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sami nacrti dokumenata, nalaze se na web stranici Grada Varaždina https://varazdin.hr/savjetovanja-s-javnoscu-2024-godini/ pod rednim brojem 15.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca, zaključno do 19. svibnja 2024. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za društvene djelatnosti, Preradovićeva 10, 42000 Varaždin, s naznakom: „Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na Nacrt Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim učilištima“ ili na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..