-Ostvarivanjem ovog projekta, mi kao Škola, ostvarili smo kreativnost u školskim uvjetima. Dragi učenici to želimo prenijeti na vas. Mnogi od vas uključeni su u izvannastavne aktivnosti, dakle odlučili ste jedan dio svojega slobodnog vremena provesti u školi, a mi smo to prepoznali kao mogućnost dodatnoga odgojnog djelovanja - rekao je Mario Šipek, na otvorenju atrija unutar prostora varaždinske V. osnovne škole.
Naime, uređenjem atrija dobiven je prostor za kreativne aktivnosti u izvannastavnom programu, a prošlo je nekoliko godina od ideje pa do konačne realizacije ovog projekta.
-Bez donacija te truda i zalaganja osoba koje su bile uključene u ovaj projekt ne bismo danas bili tu. Nismo imali velike apetite već smo krenuli malim koracima u realizaciju no sve se isplatilo. Zamisao je bila da neiskorišteni prostor atrija pretvorimo u funkcionalni prostor za naše učenike za izvannastavne aktivnosti i slobodno vrijeme. Želimo da se naši učenici u školi osjećaju ugodno i sigurno i da dolaze sa smiješkom na licu, a ne grčem u abdomenu - zaključio je ravnatelj prilikom otvorenja.
Općenito je škola, kako kaže ravnatelj, danas u znatnoj mjeri tradicionalna odnosno preopterećena sadržajima, zadatcima, provjeravanjem i ocjenjivanjem, pa postaje upitno mogu li učenici udovoljiti svim njezinim zahtjevima i različitim školskim obvezama, uz prirodno zadovoljavanje potreba za igrom, odmorom i razonodom.
Izvannastavne aktivnosti pružaju mogućnost organiziranja kvalitetnoga provođenja slobodnoga vremena, a ujedno i podučavaju kako bi se trebale stvarati poželjne radne navike te voditi briga o vlastitom zdravlju i radnoj sposobnosti. Smisao i rad izvannastavnih aktivnosti nije samo u pružanju mogućnosti darovitima, već u poticajima omogućavanja i stvaranja uvjeta da se što više učenika uključi u različite organizacijske oblike u kojima će pronaći smisao i zadovoljstvo te shvatiti vlastite potrebe.
Škola je danas jedno od rijetkih mjesta gdje se djeca mogu kontinuirano susretati, razgovarati, razmjenjivati ideje i usavršavati svoje socijalne sposobnosti. Škola kao prostor stvarnih susreta pogodna je i za odgoj o slobodnom vremenu.
-Kao škola koja je u zadnjih nekoliko godina ostvarila značajne projekte kao što su e-Škola, zdrava i pravilna prehrana danas uspješno koračamo prema ostvarenju individualnog razvoja stvaralačkih sposobnosti i interesa naših učenika. Uz stjecanje znanja i nove kvalitete znanja, važne su nam zadaće poticanje interesa, pobuđivanje znatiželje, identifikacija i podrška darovitim učenicima te učenicima koji pokazuju pojedinačan interes za pojedina područja - zaključio je u svom govoru ravnatelj.