FOTO Projekt "Solfing And Surfing" pretvorio učenje u spektakl i osvojio publiku

vv | 9.5.2025. u 17:00h | Objavljeno u Društvo

U Glazbenoj školi u Varaždinu u subotu, 3. svibnja održan jedinstveni edukativno-zabavni projekt pod nazivom „Solfing And Surfing“, u organizaciji nastavnice Jelene Pokos Prepelić i pedagoginje Marine Sokol. Ovaj inovativni događaj oduševio je sve prisutne, a njegov glavni cilj bio je – popularizirati predmet solfeggio među učenicima osnovne glazbene škole.

Kroz kombinaciju igre, timskog duha i sustavnog učenja, više od 70 učenika od 1. do 6. razreda pokazalo je da solfeggio može biti sve samo ne dosadan. Upravo suprotno – ovaj projekt pokazao je da teorija glazbe može biti zanimljiva, dinamična i zabavna, ako se učenicima pristupi na kreativan način.

Natjecanje je omogućilo učenicima da prezentiraju svoja znanja, vještine i sposobnosti stečene tijekom školovanja, ali i da se osjete motivirano, samopouzdano i – ponosno. Uz prisustvo brojnih roditelja, prijatelja i članova obitelji, događaj je prerastao u glazbeni festival znanja i mladenačkog entuzijazma.

Program su vodili srednjoškolci Ilija Novak i Fran Keretić, dok su članovi stručnog žirija Dada Ruža, Laura Ptiček i Anja Farkaš pohvalili visoku razinu pripremljenosti i kreativnosti natjecatelja. Cjelokupna produkcija bila je u rukama učenika srednje škole, što je dodatno obogatilo događaj i pokazalo širinu njihovih kompetencija.

Veliki doprinos uspjehu događaja dali su talentirani učenici i nastavnici koji su s entuzijazmom preuzeli različite uloge u organizaciji. Učenici-animatori Noa Magdalenić, Doris Nedog, Petar Magaš, Marjana Ruklić, Tara Marija Kapeš i Pia Košćak unijeli su veselje i energiju u svaki trenutak programa, dok je za atmosferu bio zadužen neumorni DJ Jure Gerić. Tehnički savršeno ozvučenje osigurao je ton majstor Lovro Perenc, a besprijekornu tehničku podršku pružili su nastavnik informatike Ratko Đakulović i učenik Lovro Škvorc. Vizualni dojam podignut je na novu razinu zahvaljujući video produkciji učenice Marije Klare Hodić i fotografijama Tina Josipa Sokola, koje su zabilježile svaki važan trenutak.

Posebna vrijednost ovog projekta leži u tome što su učenici sudjelovali u svim fazama organizacije, pokazujući pritom iznimnu razinu timskog rada, odgovornosti i kreativnosti – upravo onakve vještine koje čine razliku i u učionici i izvan nje. No ono što ovaj događaj čini uistinu posebnim jest činjenica da su učenici – od prve ideje do posljednjeg kadra – bili srce i pokretačka snaga cijelog projekta. Kroz svaki detalj organizacije pokazali su zrelost, predanost i izvanrednu kreativnost, nadmašivši sva očekivanja. Ovaj projekt nije bio samo lekcija iz glazbe – bio je lekcija iz života. I upravo zato, "SolfingAnd Surfing" ostat će upisan kao sjajan primjer kako strast, znanje i zajedništvo mogu stvoriti čaroliju koja se pamti zauvijek.

- Naš je cilj bio pokazati da je solfeggio temelj glazbene pismenosti, ali i da može biti zabavan i inspirativan. Sudeći po reakcijama učenika i publike – u tome smo i uspjeli - izjavile su organizatorice nastavnica Jelena Pokos Prepelić i pedagoginja Marina Sokol.

Projekt "Solfing And Surfing" ostat će upamćen kao izvrstan primjer kako inovativan pristup nastavi može pretvoriti učenje u motivirajuće i dinamično iskustvo. Njegov uspjeh ne samo da je obogatio sudionike, već je otvorio prostor za nove ideje i pristupe u poučavanju solfeggia i glazbene teorije. Jedno je jasno: mladi glazbenici pokazali su kako predanost, kreativnost i timski rad mogu rezultirati iznimnim rezultatima. Ovaj projekt potvrđuje da kvalitetno obrazovanje ne mora biti konvencionalno – već može biti poticajno, uključivo i ispunjeno entuzijazmom koji ostavlja trajni dojam.