FOTO FOI okuplja marketinške stručnjake, znanstvenike i istraživače na konferenciji CRODMA 2024 Foto: Martin Novosel/FOI

FOTO FOI okuplja marketinške stručnjake, znanstvenike i istraživače na konferenciji CRODMA 2024

vv | 24.10.2024. u 15:16h | Objavljeno u Društvo

U četvrtak, 24. listopada 2024. je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela 9. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2024, koja će trajati dva dana, od 24. do 25. listopada 2024. Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA) u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu te Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti (HAZU) i drugim akademskim partnerima.

Na ovogodišnjoj konferenciji sudjeluje oko 60 autora i koautora iz Hrvatske i regije, koji će prezentirati svoje znanstvene i stručne radove vezane uz područje digitalnog marketinga. Značajni suorganizatori, poput HAZU-a, dodatno ističu važnost ovog događaja, a FOI se ističe kao glavni partner konferencije.

Program su danas otvorili:

  • Prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing,
  • Prof. dr. sc. Marina KlačmerČalopa, dekanica FOI-ja,
  • Danijela Vusić, pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Varaždina,
  • Dr. sc. Vladimir Huzjan, upravitelj Zavoda za znanstveni rad HAZU-a u Varaždinu.
Važnost marketinga i uloga CRODMA-e

Prof. dr. sc. Damir Dobrinić istaknuo je važnost razvoja marketinga, osobito u kontekstu marketinga 6.0, koji integrira tehnologiju, ljudsku interakciju i etičke aspekte poslovanja. Naime, marketing 6.0 otvara vrata prema budućnosti gdje poduzeća moraju graditi autentične odnose s kupcima kroz personaliziranu komunikaciju i održive prakse, a upravo ovakve konferencije omogućuju razmjenu najnovijij saznanja i unaprijeđenje marketinga u toj smjeru.

Dekanica FOI-ja, prof. dr. sc. Marina KlačmerČalopa, naglasila je važnost CRODMA konferencije za FOI, posebice studente na FOI-jevom studiju Ekonomike poduzetništva i istaknula da je za studente ekonomije i menadžmenta, CRODMA izvrsna prilika da se povežu s industrijom, steknu nova znanja i uvid u suvremene marketinške trendove, čime se dodatno pripremaju za tržište rada.

Sudionici će kroz dva dana na konferenciji CRODMA imati priliku sudjelovati u nizu prezentacija i radionica, kao i uživati u prigodnoj izložbi o povijesti marketinga na FOI-ju te ostalim društvenim događanjima, poput obilaska Grada Varaždina.

Označeno u