FOI: Održan virtualni konzorcijski sastanak i istraživačka radionica u okviru projekta HELA

Varaždinske vijesti | 24.10.2021. u 13:10h | Objavljeno u Društvo

U četvrtak i petak, 21. i 22. listopada, održani su virtualni konzorcijski sastanak i istraživačka radionica u okviru projekta „HELA – Podizanje zrelosti visokih učilišta za implementaciju analitika učenja“, koji koordinira Fakultet organizacije i informatike (FOI) u suradnji s četiri vanjska suradnika.

Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, a suvoditeljica je prof. dr. sc. Diana Šimić. Projekt u vrijednosti od 776.230,00 HRK traje 4 godine (01/03/2021 – 28/02/2025), a financira ga Hrvatska zaklada za znanost.

Temeljna svrha projekta je doprinijeti boljem razumijevanju i optimizaciji procesa učenja i poučavanja podržanog analitikama učenja kroz unapređenje zrelosti visokih učilišta u primjeni analitika učenja. U okviru projekta razvit će se okvir zrelosti za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju učenja.

Uz FOI kao koordinatora, projektu značajan doprinos daju četiri suradnika s vodećih europskih sveučilišta u području informatike, edukacijskih i srodnih znanosti: prof. dr. sc. Hendrik Drachsler, Goethe University, Njemačka, prof. dr. sc. Bart Rienties, Open University, Ujedinjeno Kraljevstvo, prof. dr. sc. Wim Van Petegem, Ku Leuven, Belgija te dr. sc. Sandra Kučina Softić sa Sveučilišnog računarskog centra, Sveučilišta u Zagrebu.

Konzorcijski sastanak i istraživačka radionica održani su u virtualnom formatu putem Zoom platforme.  U četvrtak, 21. listopada, voditeljica projekta, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, sudionicima konzorcijskog sastanka predstavila je provedene projektne aktivnosti i ostvarene rezultate u sedam mjeseci provođenja projekta.

Suvoditeljica projekta, prof. dr. sc. Diana Šimić, uslijedila je izlaganjem na temu „Theoretical and Conceptual Frameworks“, kroz koju je pojasnila motivaciju i teorijsku pozadinu projekta HELA te povezanost istraživačkih aktivnosti koje se provode u okviru projekta s njegovom svrhom i rezultatima.

U petak, 22. listopada, članovi projektnog tima FOI-ja predstavili su rezultate istraživanja postignute u okviru projekta, kroz prezentacije koje su bile raspoređene u tri modula:

1) Conceptual framework of LA:
Concept map of LA research and application landscape, prof. dr. sc. Diana Šimić
Communities of Practice in LA and EDM, Sabina Rako, mr. sc.
Ethical and privacy issues and guidelines of LA, Barbara Šlibar, mag. inf.

2) Strategic planning and decision-making related to the implementation of learning analytics:
Strategic planning and decision making in HEI - decision making styles, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, Barbara Šlibar, mag. inf.
Benefits, challenges and policy on implementation of LA, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa

3) LA use cases:
Introduction, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, prof. dr. sc. Diana Šimić
Students’ Lab Assignments, Jelena Gusić Munđar, mag. math.
Military and nonmilitary studies, doc. dr. sc. Nikola Kadoić.

Uslijedila je istraživačka radionica prof. dr. sc. Barta Rientiesa sa sveučilišta Open University, London, pod nazivom „Practical implementations of LA“, kroz koju su se sudionici na interaktivan način upoznali s konceptom analitika učenja. Događaj je završio grupnom diskusijom o provedenim radionicama i planiranjem nadolazećih istraživačkih aktivnosti do kraja prve godine projekta.

Više informacija o ciljevima i očekivanim rezultatima dostupno je na mrežnim stranicama projekta: https://decision-lab.foi.hr/hela-projekt

Označeno u
Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci