Druga godina Erasmus plus akreditacije donosi nova stručna usavršavanja za djelatnike Dječjeg vrtića Varaždin.
- Erasmus akreditacija donijela je do promjena načina projektnog razmišljanja što je svakako jedan od benefita akreditacije. U prijavi za akreditaciju smo kreirali naš Erasmus plan u kojem smo dobro definirali ciljeve koje želimo ostvariti kroz mobilnosti u sklopu dodijeljenih sredstava akreditacije. Zbog uspješne provedbe svih mobilnosti i pratećih aktivnosti u prvoj godini akreditacije, ove smo godine dobili povećana sredstva koja će nam omogućiti veći broj mobilnosti u inozemstvo sa svrhom učenja - ističu u tom varaždinskom vrtiću.
Ističu kako djeci, polaznicima programa, nude različite aktivnosti iz niza različitih područja.
- Svjedočimo činjenici kako se umjetna inteligencija nalazi u svim sferama našeg života, pa tako i u obrazovanju, a na odgojiteljima jest velika odgovornost pavilnog pristupa poučavanju u području umjetne inteligencije. Kako bi odgojitelji mogli poučavati u tom području, nužno je steći kompetencije, a to u Dječjem vrtiću Varaždin osiguravamo i uz pomoć sredstava iz fonda Erasmus plus - navode.
Tako se odgojiteljica Andreja Sedlar vratila s mobilnosti u Nizozemskoj, gdje je u Amsterdamu na školi Europass Teacher Academy sudjelovala na tečaju Integrating AI in Classroom with Critical thingking. U suradnji s kolegama iz Belgije i Njemačke, upoznala se s različitim web alatima koji koriste umjetnu inteligenciju. Radionički tip nastave oogućio je stjecanje kompetencija u korištenju programa Gamma, Slides go, Perplexity, ChatGPT, a naglasak je bio i na "Project based“. Sudionici tečaja upoznali su se i s metodom "Šest šešira“ koja potiče razmišljanje izvan okvira uobičajenog što njegujemo u našem radu s najmlađima.