Novi Facebook at Work koji bi mogao zamijeniti e-mail, zasebno od privatnog profila, umrežuje radne kolege i omogućuje precizniju raspodjelu zadataka i komunikaciju, piše Večernji list.
Ovu dodatnu verziju društvene mreže je do 3. ožujka preuzelo 450 tvrtki, ukazujući na rast od 50 posto u odnosu na prije šest mjeseci kada je probnu verziju isprobalo 300 poslodavaca.
Iako još u razvoju, platforma se planira proširiti van okvira uredskog komunikacijskog alata i potencijalno povezati s alatima poput Microsoft Officea i Salesforcea.
Stvaratelji aplikacije primijetili su da upotrebom poslovne verzije mreže zaposlenici šalju manje mailova. Elektronička pošta i dalje se najčešće koristi u poslovne svrhe, a nova mogućnost povezivanja mogla bi pogurati njeno korištenje.
Multinacionalna korporacija i njenih 35.000 zaposlenika također planira koristiti poslovnu verziju, smatrajući povezanije radno mjesto i produktivnijim.