Ova iznimno popularna komedija, koja je doživjela i dvije uspješne filmske adaptacije, u sjajnoj adaptaciji i još boljoj režiji Krešimira Dolenčića, vješto kombinira različite žanrove, od komedije zabuna, vodvilja i burleske pa i slapsticka, do mjuzikla i kabarea, rušeći pritom brojne stereotipove o "društvenim ulogama i identitetima" kroz intrigantan zaplet i furiozne preokrete u radnji. Dolenčić je kroz takav žanrovski hibrid maestralno na pozornici oživotvorio bizarni svijet transvestitskog kluba sa slikovitim likovima, duhovitim dijalozima i urnebesnim raspletima u susretu "normalnih i nenormalnih".
Redatelj je na taj način stvorio živu i ritmičnu, na momente i neobuzdanu predstavu u koju je sjajno ukomponirao songove u žive i dopadljive plesne točke. Varaždinska publika je s Krletkom dobila najbolje od ovog maestralnog redatelja, urnebesnu hit komediju kakvu već dugo nismo vidjeli na pozornici varaždinskog kazališta.
U varaždinskoj "Krletki" briljirao je i cijeli ansambl, koji je na scenu donio neodoljivu radost igre i sjajnu glumačku energiju. Marinko Leš je u ovoj urnebesnoj travestiji ostvario antologijsku ulogu. Njegov Albin je upravo briljantan, njegova preobrazba u glavnu zvijezdu ovog neobičnog noćnog kluba fascinira u posturi, u svakoj gesti, u svakom otpjevanom songu.
Sjajan je bio i Stojan Matavulj kao Georges. vlasnik "Krletke", koji je plijenio svojom prirodnom duhovitošću. Odlične uloge ostvarili su i Denis Bosak, kao sluga Lukas, Nikša Eldan, kao sin Filip, Elizabeta Brodić kao Andrea, Zdenko Brlek, kao gospodin Tabarro i Beti Lučić kao Simone.
Posebno valja pohvaliti i izvrsne uloge koje su donijeli "dečki u štiklama". Robert Španić je bio odličan u ulozi Francisa, kao i Karlo Mrkša u ulozi – Mercedes, a već na prvom pojavljivanju pred varaždinskom publikom oduševio je i novi član ansambla – Lovro Rimac, kao Salome.
Sjajni su u ulozi konzervativnog bračnog para Petir bili i Darko Plovanić i Helena Minić Matanić, kao i Dea Presečki, koja je igrala novinarku Ornelu, te Mladen Jerneić Grof Erdödy kao Smiljka.
Poseban čar ovoj komediji daje i odlična glazba u izboru Marija Mirkovića, koju je u živo izveo pijanist Vid Novak Kralj, atraktivni kostimi Doris Kristić, scenografija Marte Crnobrnje i Marte Dolenčić te izvrsna koreografija Dinka Bogdanića.