U Hotelu Varaždin danas je predstavljen jelovnik i program Dana okusa varaždinskog kraja, manifestacije koju treći puta organiziraju Varaždinska županija i Turistička zajednica Varaždinske županije u suradnji s 14 ugostiteljskih objekata.
Naime, radi se o manifestaciji koja promovira tradicionalna jela, a održat će se od 13. travnja do 1. svibnja. U čak 14 restorana u okviru Dana okusa varaždinskog kraja posjetitelji će moći uživati u jelovniku s tri slijeda jela za svega 75 kuna.
Bit će to specijaliteti koji su se u našim krajevima pripremali za razne gozbe i svečanosti, ali i svakodnevne užitke od davnina, a s posebnim naglaskom na jela od buče i proizvode od buče.
Manifestaciju su predstavili direktor Turističke zajednice Varaždinske županije Miran Bojanić Morandini i predsjednica Turističke zajednice Varaždinske županije Natalija Martinčević.
- Radi se o jednoj izvrsnoj manifestaciji kojom promoviramo našu županiju i naše ugostitelje i naravno promoviramo naše domaće proizvode i gastronomiju. Posebno me veseli da su ove godine restorani prihvatili sugestiju Varaždinske županije, a to je da ovi Dani okusa budu tematski tako da ćemo u dva jelovnika koji se nude u 18 dana trajanja manifestacije uključiti jela od buče pa će posjetitelji imati priliku probati razne specijalitete od buče od juhe do sladoleda od buče –naglasila je Martinčević.
Dodala je da je želja Županije brendirati bučino ulje pa da svaki spomen na bučino ulje asocira na Varaždinsku županiju.
- Zbog toga je osmišljen cijeli niz aktivnosti od prezentacije kuharice s jelima od buče što nam sljedeće slijedi, organizirat ćemo i manifestaciju bučina ulja i tijekom Špancirfesta u Atriju županijske palače bit će napravljen Bučograd – otkrila je planove Martinčević.
Direktor Turističke zajednice Varaždinske županije Miran Bojanić Morandini tim je povodom rekao da mu je drago što se iz godine u godinu manifestacija proširuje.
- Imamo jedno iznenađenje u sklopu Baroknih večeri kada će se svi restorani uključiti u proslavu barokne glazbe kroz slastice koje će nuditi tijekom baroknog festivala u našem gradu i općenito u našoj županiji. Do nedavno u čitavoj Hrvatskoj pa tako i u Varaždinu bilo je uvijek ugostiteljstvo spomenuto pod internacionalnom kuhinjom i prečesto se iza tog pojma skrivao bečki šnicl ili lignje na pariški. Zahvaljujući ovom projektu i promjenama u percepciji hrvatske kuhinje i varaždinske kuhinje, došlo je do značajnih promjena pa vjerujem da ovaj brend pridonosi dodanoj kvaliteti ne samo za turiste već i za lokalno stanovništvo –zaključio je direktori Mirandi.