Više od sto hrvatskih škola sudjelovalo je u edukaciji djece o zaštiti na internetu koja je održana u sklopu Dana sigurnijeg interneta.
Dan sigurnijeg interneta obilježen je danas u osnovnim i srednjim školama Hrvatske, a predavanja su održana uživo i putem Skypea. Mladi su na radionicama imali priliku na temelju primjera naučiti kako se kvalitetno služiti, ali i zaštititi na društvenim mrežama. Osim naputaka o tome koje i koliko privatnih podataka otkriti na svom profilu, mogli su saznati kako se riješiti neželjenog sadržaja i sumnjivih pratitelja. Jedna od važnih informacija koje su dobili jest kako prijaviti zlostavljanje na društvenim mrežama i gdje potražiti pomoć. Osim toga, sudjelovali su i u web kvizu koji se sastoji od raznih pitanja, od općeg korištenja, preko postavki privatnosti, do savjeta kako biti mudriji i sigurniji na internetu.
- Dan sigurnijeg interneta važan je za roditelje, učenike, učitelje i sve koji se aktivno koriste internetom. Poruka ovogodišnjeg Dana je #dajsvojdoprinos danas, za bolji internet sutra. To znači da svatko od nas može odigrati svoju ulogu za bolji i sigurniji internet. Ako ste roditelj, možete porazgovarati sa svojim djetetom o internetu i opsnostima koje mu možda prijete, ako ste učenik, možete se uključiti u brojne aktivnosti i radionice te ako ste učitelj, na ovaj dan možete se informirati o novim trendovima u digitalnoj komunikaciji vaših učenika - istaknuo je Tomislav Ramljak, voditelj Centra za nestalu i zlostavljanu djecu, organizatora događaja.
Podsjetimo samo, uoči Dana sigurnijeg interneta, provedeno je i nacionalno istraživanje o korištenju informacijsko - komunikacijskih tehnologija djece i mladih u RH. Rezultati su pokazali da čak 30 posto djece od 9 do 11 godina koristi Facebook, iako ga ne bi smjeli koristiti prije 13. godine, pet posto učenika dopisuje se s prijateljima 3 do 5 sati dnevno, njih 19 posto od 1 do 3 sata, a 47 posto manje od sat vremena dnevno. 30 posto učenika navodi kako na internetu provodi od 1 do 3 sata dnevno igrajući igrice, a 52 posto navodi da igraju igrice manje od sat vremena dnevno. Učenici navode kako traže podatke potrebne za svladavanje gradiva ili za pisanje zadaća i seminara - 40 posto njih manje od sat vremena dnevno, a 12 posto od 1 do 3 sata.