Nakon dvije godine virtualnog druženja, marketinški znanstvenici i stručnjaci dolaze u Varaždin na sedmu CRODMA konferenciju, koja će se održati 21. listopada na Fakultetu organizacije i informatike.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing CRODMA u suradnji s dugogodišnjim partnerom Fakultetom organizacije i informatike.
Digitalni marketing
Udruga je stalna članica Europske federacije direktnog i interaktivnog marketinga - FEDMA u sklopu koje aktivno sudjeluje u evoluiranju i kreiranju europske regulative vezane za marketing i marketinšku industriju. Zanimljivo je da samo jedna nacionalna udruga pojedine zemlje može biti članica FEDME i taj je status u vrlo jakoj konkurenciji CRODMA izborila 2007. godine, te danas predstavlja Hrvatsku u vrlo respektabilnom okruženju od 21 države.
- Vrlo jaka industrija marketinga koju predstavljaju različite gospodarske djelatnosti od telekomunikacija, IT industrije, poštanskih operatera, marketinških agencija, proizvođačke industrije do TV kuća i drugih svoje poslovne interese štiti kroz FEDMA-u. Tema ovogodišnje konferencije vezana je uz digitalni marketing te će se i uvodna predavanja odnositi na to područje. Predavanje na temu “Izrada digitalne marketinške strategije” održat će gospodin Dino Oreški iz tvrtke IntechOpen, a na temu “Korištenje digitalne strategije Botanica” gospodin Jerko Matulović iz tvrtke Jamnica plus. Predavanjima mogu prisustvovati svi zainteresirani uz prethodnu najavu i registraciju - najavio je predsjednik Udruge prof. dr. sc. Damir Dobrinić.
Radovi u CroDiM-u
Svi znanstveni i stručni radovi prezentirani na 7. CRODMA konferenciji publicirat će se u Zborniku radova i kao takvi biti dostupni javnosti. Odabrani radovi objavit će se i u znanstveno-stručnom časopisu CroDiM. Obje publikacije bit će dostupne na mrežnoj stranici Udruge www.crodma.hr. Program rada ovogodišnje 7. CRODMA konferencije, sa svim dodatnim informacijama, nalazi se na mrežnoj stranici Udruge.
U skladu s dosadašnjom praksom na konferenciji će se dodijelit i priznanja i zahvalnice za doprinos u radu Udruge i organizaciji konferencija, kao i priznanja studentima čiji su završni i diplomski radovi iz područja marketinga, od strane stručnog povjerenstva, proglašeni najboljima.