Smartphone revolucija, pozicioniranje brenda u digitalnom svijetu i nikad zahtjevniji korisnici i kupci jedna su od središnjih tema današnjeg digitalnog marketinga. Stoga je definiranje digitalne strategije i mjerenje njenog uspjeha ključan element suvremenog poslovanja.
Digitalna tržnica je pravo mjesto da se poslovanju da novi vjetar u leđa, pri ćemu će se pristupiti definiranju personalizirane digitalne strategije.
Tim će se povodom, u Park Boutique Hotel, 8. svibnja od 8 do 14 sati, održati Arbona događaj "Digitalna tržnica" koji će pomoći tijekom prvih koraka u online oglašavanju.
S fokusom na Google AdWords, predstaviti će se sve početne i napredne mogućnosti oglašavanja, uspješni primjeri iz Hrvatske, ali i ono najvažnije, definirati će se digitalni ciljevi. Događaju će prisustvovati i Google stručnjaci za online oglašavanje, a prisutne očekuju i besplatne konzultacije nakon događaja.
Svi zainteresirani mogu se prijaviti klikom na ovaj link, a u slučaju pitanja obratite se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.