Tijekom više od tri desetljeća u poslovnom svijetu, Alan Žepec je vodio dvije uspješne tvrtke, od kojih je jedna, koju je kasnije osnovao, lider u svojoj djelatnosti.
Nakon 14 godina u građevinskoj industriji, 2004. godine pokreće LQ, tvrtku koja se specijalizirala za unaprjeđenje vještina, “mindseta” i kulture unutar velikih i malih organizacija. S namjerom da podijeli svoje znanje i iskustvo, napisao je i knjigu – BOOM: Kako organizirati modernu malu tvrtku – koja se temelji na filozofiji stvaranja održive samoorganizirajuće tvrtke. S 52 godine, predao je upravljanje LQ-a timu i usredotočen je na ulogu coacha, pisca i predavača.
Svoja iskustva i razmišljanja rado dijeli na predavanjima, a jedno će održati ovog petka na Rotary business forumu, odnosno panelu Family Business. Kada su drugi kretali u građevinu, vi ste maknuli iz nje. Zašto? Je li se to dogodilo odjednom ili...
Nagledao sam se vlastitih i tuđih promjena. Promjena kad se dogodi, ona je odjednom, ali put do promjene je najčešće proces. Na primjer, prodaji građevinske tvrtke Parting prethodila je bolest koja me jako uzdrmala četiri godine prije. To je potaknulo rad na sebi kroz psihoterapiju te razne radionice osobnog razvoja. Ključ je bilo razumijeti što je izvor mojih autoimunih bolesti (čir, psorijaza, sarkoidoza na plućima) i kako mogu na drugačiji način živjeti svoju svakodnevnicu. Taj proces je potaknuo unutarnju promjenu vrijednosti pa onda s time i propitivanje želim li dugoročno biti u građevini. Osim toga, donio sam, tada kao mlad čovjek, neke pogrešne poslovne odluke koje su stvorile pritisak za tvrtku. One su dodatno potaknule želju da firmu prodam. Prodaja se odigrala u kratkom roku, ali događaji prije toga su bili temelj te odluke.
Kako je došao do odluke da proda poduzeće i snašao u novom poslu, kako je bilo u počecima, a kako danas pročitajte u novom broju Varaždinca...