Mladić koji je lani u lipnju policiji najprije bježao Audijem TT, a svega četiri dana poslije motociklom Kawasaki pri čemu je napravio niz prometnih prekršaja i pritom u opasnost doveo živote četiri policajaca, osuđen je na rad za opće dobro.
Zbog prisile prema službenoj osobi u pokušaju te ugrožavanja prometa opasnom radnjom ili sredstvom utvrđene su mu četiri pojedinačne zatvorske kazne od po osam mjeseci te dvije pojedinačne zatvorske kazne od po šest mjeseci.
Temeljem zakona, osuđen je na jedinstvenu kaznu zatvora u trajanju od jedne godine u koju mu se uračunava vrijeme koje je proveo u istražnom zatvoru od 15. lipnja do 15. rujna prošle godine. No, izrečena kazna zatvora zamijenjena mu je radom za opće dobro pri čemu se jedan dan zatvora zamjenjuje s dva sata rada.
Mladiću je ujedno izrečena sigurnosna mjera obveznog liječenja od ovisnosti o alkoholu i drogi te obveznog psihijatrijskog liječenja. Usto, prema njemu će se primijeniti sigurnosna mjera zabrane upravljanja motornim vozilom A i B kategorije u trajanju od jedne godine te mu je trajno oduzet motocikl te je on postao vlasništvo Republike Hrvatske.
S obzirom da su se stranke odrekle prava na žalbu, presuda je postala pravomoćna.
Takvu je presudu sredinom prosinca prošle godine donijelo tročlano optužno vijeće Općinskog suda u Varaždinu i to temeljem izjave za donošenje presude na temelju sporazuma stranaka.
Dvadesetjednogodišnji Krunoslav F. iz Donjeg Ladanja tako je proglašen krivim jer je 11. lipnja prošle godine u Brezničkom Humu, Jareku Bisaškom i Podvorcu, protivno odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, a znajući da takvom vožnjom ugrožava druge sudionike u prometu i pristajući na to, vozio Audijem TT državnom cestom D3 iz Novog Marofa u smjeru Mirkovca Brezničkog, na način da je na pojedinim dijelovima prometnice vozio znatno većom brzinom od dopuštene, te je prilikom nailaska vozila iz suprotnog smjera autom prelazio preko središnje linije djelomično na lijevu stranu kolnika kojom su se pravilno svojom desnom stranom kretala četiri vozila iz suprotnog smjera i koja su zbog toga smanjivala brzinu i pomicala se udesno van kolnika radi izbjegavanja sudara, čime je ugrozio sigurnost vozača vozila koja su mu dolazila ususret.
Potom je na istoj prometnici, u Mirkovcu Brezničkom, oko 3.35 sati, po pretjecanju službenog policijskog Audija A4 u kojem su bila dvojica policajca, a koji su službeno sudjelovali u potjeri povodom više prometnih prekršaja koje je mladić počinio, postupajući s ciljem da ih spriječi da ga zaustave i obave zakonom propisane radnje, u trenutku kada se policijsko vozilo nalazilo ispred njega u desnoj prometnoj traci, pri vožnji od 50 km/h, naglo povećao brzinu, s posljedicom da je prednjim krajem udario u stražnji kraj policijskog vozila, a koje se od siline udarca zanijelo i zaustavilo na kolniku, čime je ugrozio sigurnost i tjelesne integritet dvojice policajaca.
Potom je izašao iz automobila i dao se u bijeg no u tome su ga policajci spriječili i uz primjenu sredstava prisile suzbili njegovo daljnje pružanje aktivnog otpora.
Nadalje, proglašen je krivim jer je četiri dana kasnije, 15. lipnja prošle godine u vremenu od 15.19 do 15.35 sati u Tužnom, Vidovcu i Gojancu, protivno odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, znajući da takvom vožnjom ugrožava druge sudionike u prometu i pristajući na to, vozio motociklom Kawasaki županijskom cestom 2061 iz Tužnog prema Krkancu, na način da je prelazio iz svoje desne u lijevu prometnu traku namijenjenu za promet vozila iz suprotnog smjera, sprečavajući na opisani način prolazak službenom policijskom vozilu s uključenim zvučnim i svjetlosnim signalima u kojem su bila dvojica policajaca, a koji su službeno uredovali na način da su ga pokušali zaustaviti zbog nepropisne vožnje, nakon čega je na državnoj cesti D-35 u Vidovcu vozio brzinom većom od dopuštene i time ugrozio sigurnost pješaka koji su se pravilno kretali obilježenim pješačkim prijelazom, tako da su morali naglo odstupiti unatrag, kako bi izbjegli nalet njegovog motocikla, a zatim prilikom ulaska u Nedeljanec pretekao kolonu od četiri vozila, s posljedicom da je ugrozio sigurnost vozača i vozila koji su nailazili iz suprotnog smjera te su zbog izbjegavanja naleta bili primorani izvršiti krajnji pomak udesno na biciklističku traku, a zatim je ponovno na državnoj cesti D-2 kod jugozapadne obilaznice Varaždina, od Gojanca prema Hrašćici, upravljao motociklom tako što je prelazio iz svoje desne u lijevu prometnu traku namijenjenu za promet vozila iz suprotnog smjera te naglo bezrazložno kočio, sprečavajući time prolazak policijskom vozilu s uključenim zvučnim i svjetlosnim signalima sve do raskrižja jugozapadne obilaznice i Optujske ulice.
Ondje je oduzeo prednost skretanja i udario u automobil, no nakon pada je počeo trčati prema obližnjoj livadi kako bi spriječio policajce da ga zaustave i utvrde njegov identitet vičući pritom da ga „policija nikad neće uhvatiti“. Međutim, policajci su ga dostigli i oborili na tlo pri čemu ih je pokušao ozlijediti udarcima ruku i nogu. No, u tome nije uspio jer su oni uz primjenu sredstava prisile suzbili njegovo daljnje pružanje aktivnog otpora.