Nakon potpisivanja ugovora s izvođačima radova za projekt energetske obnove upravne zgrade u Ivancu, župan Anđelko Stričak i pročelnica Upravnog odjela za poslove Skupštine i župana Renata Skoko održali su sastanak u Ivancu s predstavnicima izvođača radova te predstavnicima korisnika koji koriste zgradu.
Cilj sastanka bio je informirati sve uključene strane o planu radova, rokovima i tehničkim detaljima kako bi se osigurao nesmetan tijek projekta i pravovremena komunikacija.
Sastanku su nazočili i gradski vijećnici Grada Ivanca Zdenko Đuras i Ljudvek Cikač, predstavnici izvođača radova iz tvrtki Graditeljstvo Andrija Grabar i ISF d.o.o., predstavnici stručnog nadzora iz tvrtke IPC-inženjering d.o.o. te suvlasnici i predstavnici korisnika zgrade među kojima su Varaždinska županija, Porezna Uprava, Gradsko društvo Crvenog križa te udruge HVIDR-a Ivanec, UDVDR Ivanec, Zajednica sportskih udruga grada Ivanca, koji su imali priliku postaviti pitanja i izraziti svoje prijedloge vezane uz provedbu projekta.
Nazočni su upoznati s organizacijom gradilišta, dinamikom izvođenja radova te mjerama kojima će se minimalizirati utjecaj radova na svakodnevni život korisnika zgrade.
Podsjetimo, projekt energetske obnove upravne zgrade u Ivancu je prethodno prijavljen na natječaj Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine u okviru Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021. - 2026.
Ukupna procijenjena vrijednost investicije iznosi 904.601, 28 eura s PDV-om, Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine financira projekt u najvišem iznosu bespovratnih sredstava od 612.827,07 eura s PDV-om. Preostala financijska sredstva potrebna za realizaciju investicije u iznosu od 291.774,21 eura osigurana su u proračunu Varaždinske županije.
Kako je istaknuto na sastanku, obnovom zgrade stvorit će se bolji i pristupačniji uvjeti za građane, smanjiti će se troškovi te će se povećati kvaliteta javnih usluga.